Vraag ik nou echt zo veel van hem?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee hij is nog nooit depressief geweest en is altijd heel erg optimistisch. ( hij heeft wel ergere dingen mee gemaakt dan zijn baan kwijt raken de afgelopen 3 jaar:) en daar is toen ook nooit wat mee gebeurd )

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heeeel herkenbaar!!
    Mijn man werkt in ploegen, vroege en late. Met de vroege ploeg is hij dus heerlijk vanaf half 2 smiddags in huis.. Oke hij heeft de meiden dan ook.. Maar denk je dat er vanzelf iets uit hem komt? ( excl auto gerommel etc ) Nee hoor!
    Heb er al zooooo vaak met hem over gepraat en hij vind het ook echt vervelend. Hij zegt : ik zie het gewoon echt niet!

Maar nu moet ik wel zeggen, als ik hem een lijstje maak en ik kom savonds thuis dan ligt het briefje er nog, maar wel met overal een krul doorheen. Hij werkt het wel echt af.
    Ik voel me dan net een werkgever in mijn eigen huis, maargoed ik ben er ook wel een keertje klaar mee.

Maar dat jou vent zucht alstie de vaatwasser in moet pakken..:) oef.... Liever lui dan moe dus...

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jemig, 5 keer 'maar' in zo'n klein stukje tekst.;) Oepsie.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga toch eens dat lijstje proberen.. Volgens mij moet dat wel succes hebben whahaha :D

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oké ik pleur werkelijk waar van de bank af!!!

Hij gaat opruimen :-| Zonder dat ik wat gevraagd heb...

Wil iemand even knijpen droom ik????????

6. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    *knijp* *knijp*

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Auw:D

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

hahahaha!!!

Alvast veel suc6 morgen!
    Laat me wat weten (pbtje), dan kijk ik er s avonds naar als ik thuis kom

x

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Thanks!

En zodra ik meer weet hoor je het :D

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    heeft hij soms stiekem ZP mee zitten lezen :D:D

inderdaad van dat briefje is wel goed of gewoon standaard taken afspreken wil ook wel helpen, dus dat hij standaard de afwas inruimt en even stofzuigt ofzo als het routine word, dan vinden ze het vaak makkelijker vol te houden en te onthouden maar zoo te lezen gaat het de goede kant op :D:D:D

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En heeft ie die opruimwoede voortgezet vandaag? :D

Mijn man heeft ook een paar maanden in de WW gezeten, en ik moet eerlijk zeggen dat hij juist wel heel veel thuis deed.
    Ook die extra dingen zoals ramen wassen enz.
    Maar nu hij weer aan het werk is, doe ik dat allemaal weer, wat ik dan wel weer logisch vind.
    Hij werkt 40 uur per week, en ik 20 uur, vandaar.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee helaas niet voortgezet!

Maar goed ik was al blij met het kleine beetje wat hij gisteren had gedaan.

Morgen ga ik een briefje maken voor hem :p

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Hier ook zo'n smoesje.. ' ik zie het niet ' .. Maar als ik iets niet gedaan heb dan ziet hij dat opeens wel! Raar hè ;)

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik denk dat hij gewoon moet wennen aan het feit dat hij nu thuis is. Het is ook nog maar een weekje. En het kreunen en steunen; tja mannen! :)

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou dat is hier dus precies zo!

16. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik vond het de eerste weken ook moeilijk om het gewone huishouden op te pakken. Zeker met mijn hormonen miste ik het ritme van werken echt, ik werd rond 4 uur wakker sliep dan niet meer en rond 10en kon ik weer doorslapen, 's avonds was ik dan niet moe waardoor je langer opblijft en zo werd het steeds erger.. Ik schaamde me dan 's avonds wel omdat ik zo weinig uitgevoerd had. Pas de laatste week had ik weer wat ritme.

Geef het wat tijd en maak lijstjes wat je vandaag of over 2/3 dagen verdeeld af wil hebben. En zorg dan ook dat als je thuis bent je samen wat leuks doet want dat sociale isolement waar je in komt is echt niet leuk zonder werk.

Deel Deze Pagina