Vorig jaar heb ik voor mijn zoontje het vliegtuig gekocht van Little people bij Bart smit. Harstikke leuk dacht ik met lichtjes en geluidjes. Hij had zoveel speelgoed gekregen en door persoonlijke omstandigheden was het nog niet uitgepakt ( was zijn 3e kadootje anders denken jullie wat is dat voor een moeder) Toen ik het laatst open ging maken waren zowel mijn zoon als ik heel teleurgesteld. Want niks lichtjes en geluidjes! Hij interesseerd zich er nu helemaal niet voor. Nu stond het vliegveld weer in de folder maar van Intertoys deze keer en daar stond ook bij lichtjes en geluidjes. Dus hebben we naar Mattel België een mail gestuurd en die vroegen het codenummer. NU bleek dat het vliegveld wat ik gekocht had door de verkoper geïmporteerd was uit USA. Maar omdat ze het toch zo erg vonden dat we teleurgesteld waren zou mijn zoontje snel iets anders afgestuurd krijgen met geluid. Ik vond dit echt een warme douche waard! De verkopers stuurd alleen een antwoord dat zij er niks aan kunnen doen:x.
Ja die hebben hele goede service! Ik was een keer een poppetje van de boerderij kwijt, dus mattel gebeld, stuurden ze een heel nieuw setje met alle poppetjes! Echt super.
Ik hed laatst ook goede ervaring met mattel. 's Ochtends 8.25 gemeeld of er een paardje los te verkrijgen was. M'n was die broer die kwijt was en aangezien de kotertjes bijna jarig waren wilde ik de toffe tante uithangen Ik kreeg binnen 5 minuten reactie; alleen per set te bestellen maar voor een schappelijk bedrag en geen verzendkosten. De volgende dag lag het al in de bus. Nette services!
Nou hij krijgt schijnbaar 2 pakketjes want er zijn 2 verschillende briefjes van de aangetekende post, eentje af te halen en eentje word morgenvroeg gebracht super hoor!!!! Mimi wat lief dat je vraagt. Het gaat op zich met ons 2tjes heel erg goed. Wonen heel graag in ons appartementje en de kleine is zooooooveel rustiger geworden. En zit heerlijk in zijn vel Hoe is het met jullie? xxx