Wij zijn woensdag overgegaan op Friso Comfort 2. nr 1 was op en ze was net 6 maanden. We maken het net zo klaar als nr 1 maar we vinden dat er veel meer schuim in zit, het is net slagroom wat je nog moet kloppen. Hebben meer dit of doe ik iets verkeerd?
hoi, ik zit nu ook op het punt dat ik moet overstappen, ben jij direct overgestapt of moet je eerst met een paar schepjes beginnen? Henriette
De meesten zeggen dat je langzaamaan moet overstappen, maar ik ben in 1 x overgestapt. Ik dacht dat ik nog wat had van nr 1 maar dat was niet zo en om daar nog speciaal een pak voor te komen vond ik onzin. Maar verder niet echt problemen ermee gehad hoor.
ik ben 1 week gaan mengen en daarna helemaal overgegaan op friso 2. het heeft hier geen problemen gegeven. wat betreft de schuim, ik heb daar eigenlijk geen last van. hoe maak je de melk. ik doe koud water in de fles, 30 sec. magnetron en dan de poeder erbij en schudden maar.
Sanne krijgt Friso Comfort, dit moet met gekookt water anders lost het niet goed op. Ook geeft ze nu ongeveer 1 x een mondje terug 45 min na de fles), wat ze anders nooit deed. Komt dat omdat het wat zwaarder op de maag ligt of dat ze soms niet iets te druk is na die tijd?
Wij zijn toen Sven 6 maanden was in 1x overgegaan van Friso Comfort 1 naar Friso Normaal 2. Zonder problemen!
Ik vind dat Damani er meer van spuugt ! Van nr. 1 zo goed als niet en nu weer wel ! Met nr. 2 dàn hè Vaag hè.. -X-
Dat heeft Sanne ook! Van nr 1 spuugde ze niet en nu van 2 af en toe wel. Vandaag trouwens nog niet. Maar soms een mondje vol.
@Doris: waarvoor gebruikte jij de comfort? Voor het spugen of verstopping? Ik voor beide maar het grootste deel voor de verstopping. Ik heb wel het idee dat ze van nr 2 beter kan poepen.