Hoi hoi.. Ik zit nu een aantal dagen voor nod en ben al 3 dagen aan het testen met de cassettes van zwanger en kids. Telkens een licht lijntje. Nu was ik vanmorgen mijn test aan het doen en liet hem opdrogen in de wc... Alleen was ik zo gefocused op andere dingen dat ik die hele test vergat. Zo een uur later kwam ik er pas weer op dat er nog een test op mij aan het wachten was. Nu leek het lijntje wel ietsies donkerder, alleen wist ik niet goed of het nou heeeeeel lich roze was of grijzig.. dus ik besloot er een druppel water op te doen. Alleen toen werd de test nog duidelijker en is het geen tuurtest meer... hij is nog wel heel vaag... maar wel veel duidelijker dan nummer 1 en 2... en dat grijzige werd rozig. Wat moet ik hiervan denken?? Mijn vraag is: kan water kwaad? Kan het kwaad dat het grijzige veranderd is in roze door eigen toe doen. Ik heb helaas GEEN foto's Groetjes, Romy
Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn nod is... Mijn cyclus ligt gemiddeld zo rond de 32 dagen, alleen zat ik nu op dag 32 en dag 36 en had nog steeds geen eisprong, dus ik heb de donor 2x laten komen puur op de gok. Als het stokje wat donkerder was dan liet ik hem komen en dat zakte dan weer af een weekje en toen stijgde mijn LH weer en ik heb hem toen ook laten komen. Maandag is het 14 dagen geleden van de laatste inseminatie, maar ik kan net zo goed 3 a 4 dagen later een eisprong hebben gehad. Als ik er even vanuit ga dat maandag mijn nod is, dan kan er nog een maximum aan zitten van + 4 dagen. Ik zit dus nu tussen 7 DPO en 11 DPO... Mocht mijn eisprong zijn geweest in die paar dagen na de inseminatie. Lekker ingewikkeld he haha Het is vandaag dag 47 terwijl ik meestal een eisprong heb op dag 18 en dan is 14 dagen later is mijn NOD. Pff ik zal echt geduld moeten hebben... @romper Ik zie dat jij al over 3 dagen kan testen!! Spannend... Succes!! ♡
De test van zwanger en kids geeft pas vrij laat een duidelijke streep. Ik heb 3 dagen voor me nod getest met een test van zwanger en kids en met de test van kruidvat 2 v 5.. de test van kruidvat was toen al duidelijk positief terwijl die van zwanger en kids heel vaag was. Die van zwanger en kids gaf uit eindelijk pas op me nod duidelijk positief aan.. dus dit komt vaker voor en zou toch echt gewoon met een kruidvat test gaan testen die zijn een stuk duidelijker..
Ik ben zelf echt helemaal niet thuis in al die berekeningen enzo Wel denk ik te weten wanneer ik mijn eisprong heb gehad en daarmee zou mijn nod pas donderdag zijn... Ik hoop tot die tijd mezelf in te kunnen houden met testen en pas op vrijdag een testje te wagen. Hopelijk is bij jou ook snel meer duidelijk! Met het liefst natuurlijk een positief resultaat
@wendy Ik ben een soort testmagneet... ik heb zoveel verschillende testen in huis liggen... ik trek ze gewoon aan hahah, daarom heb ik er zoveel Ik heb ook de kv2v5, maar stel het is nog wel te vroeg om te testen, dan vind ik het zonde... daarom wil ik maandag de kv2v5 doen. Vandaag heb ik wel sensitest dipstick gedaan en die gaf ook een vaag streepje, maar wel roze... Morgen of zondag maar weer testen hahah @Romper Succes met inhouden! Ik weet hoe moeilijk het is en hou het nooooit vol haha... en elke maand zeg ik het weer "Ik test pas op mijn NOD" alleen is het nog nooit gelukt. Ik hoop voor jou ook een positieve test!
Uuh.. ik zal maar niet zeggen dan dat ik al een paar keer heb getest, haha. Maar was veel te vroeg! Kon het alleen niet laten... Daarna dus besloten echt niet meer te testen tot na nod. Maar of het me lukt? Heb nog maar 1 test liggen, dus als ik slim ben, doe ik die bewaren Een roze streep is toch goed? Hoop voor jou dat ie op gaat lopen!! Spannend hoor
Ohhh haha je hebt er al een paar gedaan Nou het is zo vreemd... maandag rond 5 uur in de nacht had ik wit slijm een heel klein beetje rekbaar slijm. Toen ondekte ik wat roze slijm (7 dagen na de laatste inseminatie). Ik dacht het kan natuurlijk een innestelings bloeding zijn! 2 dagen later getest en toen zag ik een licht roze streep op de zwanger en kids cassette test. In de middag deed ik nog zo een test en toen zag ik niks meer. De volgende dag deed ik een kv2v5 en daar zag ik in de verte iets, alleen was er niet zeker van. Gister een zwanger en kids test gedaan en die was net zo licht als de eerste test, al leek hij ietsies duidelijker, in de middag een Sensitest dipstick gedaan en daar kwam een witte streep op. Nu vanmorgen deed ik een Sensitest, zwanger en kids cassette test en een kruidvat en allemaal een witte duidelijke streep..... Ik weet dat die witte streep negatief is en dat het dat indictor ding is. Alleen als ik niet zwanger was en ik testte dan kreeg ik nooit zo een witte streep. Nu heb ik het op 3 verschillende testen. Noem mij maar test verslaafd... maar ik vind het heerlijk om te turen hahaha Ik blijf ongeveer doortesten tot 18 dagen na de 2e inseminatie, dan weet ik 99% zeker dat alle zaadjes dood zijn geweest ten tijde van de eisprong. Ik tel er dus max 4 dagen bij op. (Aangezien ik niet weet wanneer mijn eisprong was)
Ik hoop het ook Robano! Gisteravond een Testjezelf midstream gedaan... ochhh wat erg zoveel test op 1 dag hahah... Binnen 2 tot 5 minuten zou de uitslag komen, maar in de beschrijving staat: "binnen de 30 minuten aflezen en daarna is het ongeldig"... Nu dacht ik met 8 minuten al een streep te zien alleen was er nog zo een roze waas, dat ik hem nog ff wilde laten drogen. Ongeveer met 15 minuten pakte ik hem weer en toen zag ik een licht grijs / rozige streep staan. Het was nog binnen de 30 minuten. Hij was nog zo licht dat ik er geen foto van kon maken, maar ik kon hem wel met het blote oog zien. Ik ben alleen zo bang dat het een indroger is of een valse lijn... of komen die niet zo snel na het testen?