Heel lang geleden was er ook iemand die Muis(je)? Heette, die eind 30 of begin 40 was. Ze kon geen kinderen krijgen en was min of meer uitbehandeld in Nederland. Daarom ging ze naar Duitsland dacht ik. Weet iemand wie ik bedoel?
Nevermind, zie dat die bewuste dame al genoemd is door anderen. Dacht dat ze hier postte met musje of zoiets..
Haha, dat Musetta hier op het forum zat. Grappig zeg, heb me echt groen en geel geërgerd aan haar in dat programma.
Ik ben zo slecht met namen, maar ik kan mij best veel herinneren qua dramaqueens, trolls en andere ellende. Van iemand die dacht dat haar man vreemdging en hem wilde betrappen op een parkeerplaats, tot iemand die vette schulden had maar wel een dure kinderwagen wilde. Van iemand die loog dat haar kind ziek was. Zoveel gezien en gehoord de afgelopen jaren. Ik loop hier dan ook al mee vanaf 2009, alleen heette ik toen nog anders. Er waren tijden dat je van de ene in de andere verbazing viel De meeste recente waarvan ik benieuwd ben hoe het met haar gaat; een meisje/vrouw die zwanger was geworden van een andere man, en haar eigen man wilde het kindje laten weghalen geloof ik. Hij wilde wel bij haar blijven, maar dan zonder kind. zij wilde wel op dat voorstel ingaan. Ik weet er het fijne niet meer van ( iemand opheldering?) maar het was zó ontzettend vreemd. Het ging geloof ik om een zus/schoonzus van iemand hier op het forum.
http://www.zwangerschapspagina.nl/17943491-post248.html http://www.zwangerschapspagina.nl/17943889-post278.html
Nessy zwanger van een tweeling?? Woow, ze is achter in de 40 geloof ik en had heel veel miskramen gehad en haar man was ernstig ziek en ze zijn toen naar de Antillen verhuisd.
Ik vraag me wel eens af hoe het is met Tulip, Wilma en kleine muis (daarvoor had ze een andere naam die weet ik even niet meer) het clubje bestaat nog steeds en de andere meiden zie ik hier nog wel eens voor bij komen.
Er was ook eens iemand die thuis, zonder hulp (van vk) wilde bevallen. Ben ook wel benieuwd hoe dat verder is afgelopen...