vraag je je ook wel eens af: Hoe gaat het nu met...

Discussie in 'De lounge' gestart door din0, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Tulip is allang weer terug hoor! ;)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik weet niet hoe oud ze is, maar heb even teruggelezen en ze woont inmiddels in Duitsland omdat het op Curacao te warm was icm de ALS.

3. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Elegance, dat was ik volgens mij, Ik had ooit een heel verhaal getypt over dat mijn zoontje (toen 15 maanden) zo buiten adem was en blauw om zn toetje en handjes+voetjes en toen zei iedereen hier dat ik naar de huisarts moest gaan (we wonen in engeland btw)

Daarna was de z.pagina crash en waren alle berichten verwijderd.

Met mijn zoontje zijn we toendertijd in een heftige achtbaan terecht gekomen.

Hij bleek een zeer ernstige hartafwijking te hebben die bij de 20 weken echo en direct na de geboorte compleet over het hoofd gezien is.

Hij heeft met 16 maanden een Hartcatheterisatie en een groet hartoperatie gehad en een jaar later weer een grote hartoperatie.

Omdat zijn hart veel groter was dan wanneer ze normaal deze operatie doen (met 9 maanden) konden ze het niet in 1 x herstellen, waardoor hij pas bij de 3e operatie een open hart operatie heeft gehad (januari 2013, toen was hij bijna 4) wat de herstel operatie was.

Hij had tijdens de operatie zoveel bloedingen dat ze hem een paar keer bijna verloren zijn op de operatie tafel.

Hij had rond 3 of 4 uur 's middags ongeveer terug moeten zijn op de IC maar was uiteindelijk pas rond middernacht terug. Heel heftig allemaal en het herstel ging ook niet zo voorspoedig als gehoopt.

Maar inmiddels is hij 5 en een half en je zou niet zeggen dat er iets met hem aan de hand is.

Hij is een vrolijk actief mannetje dat de wereld met een grote glimlach tegemoet gaat.

Hij moet in de toekomst wel weer geopereerd worden, waarschijnlijk als hij een tiener is, maar voor nu zijn we daar helemaal niet mee bezig en leven we een normaal en leuk leven:)

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    47.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha :D

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb echt geen radar. Word er wel een beetje chagrijnig van. Nogmaals, waarom zou je weggaan en dan met een andere nick terugkomen? Als je vet gestalked wordt, dan snap ik het. Maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen die hier van nick veranderd is meelezers heeft.

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

zo is het!

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    WoW!

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Soms word je gebannen hihi maar heb je daarna het licht gezien en je leven gebeterd hahahahahaha grapje

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.229
    1.876
    113
    Ben jij niet die vrouw die uit huis ging samen met de kinderen ?
    En dat je onder de leger des hels zat?
    En later eindelijk je huisje kreeg na zo lang.

Zo ja hoe is het met jou verder?
    Alles weer op de rit?

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, dat is allwoman.

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja klopt!
    Wij hebben sinds afgelopen april een heel fijn appartement in een rustige, schone en veilige flat op zes hoog. Het is letterlijk een straat achter mijn ex, wat ik bewust gedaan heb om het voor de kinderen zo makkelijk mogelijk te maken. Al met al heeft het drie jaar geduurd allemaal.

Het gaat goed met ons, dingen hebben een plekje gekregen en van de huidige situatie maken we het beste zo mogelijk. Zonder veel hulp van een forum en vrienden was dit nooit gelukt. Het is nog niet klaar hier ...maar dat komt wel. elke dag genieten we en we zijn hechter dan ooit ..ik kan oprecht zeggen dat we gelukkig zijn hier.
    Thnx dat er aan ons gedacht werd!

13. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.229
    1.876
    113
    Ojahhhh dankje....

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Van elke wevers dat was nachtzon.

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.229
    1.876
    113

Fijn dat het zo goed gaat..
    En onderling ook lijkt me het meest belangrijker..

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Met ex gaat het moeizaam hoor helaas, maar doe mijn uiterste best! maar is fijn dat ze er ieder geval zelf heen kunnen als ze dat willen.

17. Ons Kleintje

mooi dat jullie dat voor de kinderen proberen!

18. Ons Kleintje

Hoe gaat het nu met de trap van Devilchase?

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Die Damiana ja ben ik ook wel benieuwd naar was ook een verhaal apart.
    En Bri vond ik altijd een leuke vrouw. Kwam heel wijs op mij over. Vond haar posts altijd prettig om te lezen.:)

Pffff die Musetta ja, ik volgde een vriendin van haar op twitter, man, man , man wat heb ik me lopen ergeren aan die twee. Vreselijk echt.

20. Ons Kleintje

https://www.youtube.com/watch?v=gCP9E2x0D4E
    is dit haar?
    http://www.francinepostma.nl/wp-content/uploads/2011/06/0712_musettawilkind-ER_AD.pdf

Deel Deze Pagina