Zij is toch ook van draagmoeder gezocht van de kro? Daar had ik ook nogal wat ergernis bij toen. Oh ik ben mosterd geloof ik
Ja klopt. LOL wat ergernis? Hihihi volgens mij kon half zp haar wel wat aan doen (bijwijze van dan he)
Hahaha ik had eerst ook wat anders getypt maar dacht ik verwoord t wat netter ze heeft een webshop zag ik toen
Hahah ja ik zat ook al van eh hoe moet ik dit nou normaal verwoorden @tuc same here. half schelden altijd als ik die domme berichten las Weet iemand dat verhaal nog dat een vrouw hier het vermoeden had dat dr man vreemd ging en hem toen ging achter volgen ofzo? Ik heb dat toen voor een gedeelte gevolgd maar nooit het einde gelezen
Er is hier ook een vrouw lid (geweest) wiens dochter zwanger was van een tweeling. Haar dochter had/heeft volgens mij een hartafwijking en 1 van de kindjes is tijdens de zwangerschap overleden. Ze heeft toen nog een berichtje geplaatst toen haar kleinzoon was geboren. Ik vraag me nog wel eens af hoe het met haar dochter en kleinzoon is.
En met dat meisje die een tienermoeder werd en niet bij haar moeder in kon trekken. Ze heeft toen zelf een huisje geregeld, en bleef naar school gaan. Haar moeder hielp, de vader van het zoontje was niet meer in beeld. Ik had zo veel bewondering voor haar! Ze woonde in Enschede geloof ik.
bezorgde heette ze. Kon ik altijd makkelijk onthouden, want ze was ook echt heel bezorgd om haar dochter en kleinkind(eren).
@Ilona, 'fijn' dat je weer een update geeft, al had ik liever gehad dat jet nòg positiever was geweest en jullie nu eindelijk uit de ellende zouden zijn. Jij bent een van de mensen op dit forum waar ik inderdaad wel eens van denk "Hoe gaat het nu met..." Zelfs mijn man vroeg laatst naar Romy. Meestal vertel ik vrij weinig over het forum, maar al die kaarsjes heeft hij toen wel mee gekregen natuurlijk. Ik denk ook wel eens aan Babii, Micchan en Myrthe. Maar die zijn nog wel redelijk actief, dus dat is dan wel op te zoeken. Verder ben ik wel benieuwd hoe het met de meiden gaat van het clubje 'Vooruit kijken na miskraam' dat een jaar of vier geleden actief was. Een paar zijn helemaal gestopt, andere zijn onder een andere naam verder gegaan. En dan kan ik het niet meer bijhouden. Doe daar dan eerlijk gezegd ook niet echt moeite voor. Ik vind het onthouden van al die namen al moeilijk genoeg. Ik herken mensen meestal aan hun avatar. Dus als die wijzigt. Ben ik helemaal in de war, haha.
Het verhaal van haar man met ALS heeft toen bij ons op de lokale nieuwssite gestaan Zij is heel veel afgevallen, waarvoor onwijs respect trouwens! Vind het erg leuk voor haar dat ze nog een paar wondertjes erbij krijgt. Ik ben geloof ik 1 van de weinigen die van al die nepprofielen weinig meekrijgt. De naam Muchetta zegt me echt helemaal niks.