Ja het blijft heftig! Al wordt het wel minder overheersend gelukkig, ben er niet meer de hele dag mee bezig, al denk ik meerdere keren per dag aan haar en mis haar verschrikkelijk! Het traject is zwaar maar ook goed, wordt gedwongen aan dingen te werken ipv weg te stoppen en dat is wel goed. In mijn omgeving vinden de meeste wel een beetje dat het leven door moet gaan (lekker makkelijk roepen). Maar gelukkig heb ik een paar vriendinnen waarvan ik weet dat ik er altijd over mag praten en altijd terecht kan!
'Wij' hadden ooit een langlopend topic over snel vooreen tweede willen gaan. Zaten een aantal dames in waaronder: Violetriot, miis, sukke, saartje123, moonchild en lov23 en vast ook nog meer hoor........! Volgens mij is iedereen er nog wel, behalve lov23. Ben benieuwd hoe het met iedereen is....!!
Ik vraag me af hoe het met Duchess is? Die had toen heel veel stress tijdens haar tweede zwangerschap omdat het er na de twintigwekenecho op leek dat haar kindje een aandoening zou hebben. Dat bleek niet het geval te zijn, maar ik zou graag willen weten hoe het met haar en haar kinderen is.
Panter idd. Ben benieuwd hoe het met haar gaat. Zo'n zware weg achter de rug met in ieder geval toen een onvervulde kinderwens!
Wat hebben jullie allemaal een goed geheugen zeg! Bij de meeste verhalen denk ik wel "oh ja!" maar ik kan er niet eentje zelf bedenken Wat was het verhaal van Brielle dan?
Ik lees dit toevallig.. Ze heeft idd een gezond meisje gekregen dat inmiddels alweer 2 jaar is. Echt een lief meisje
Brielle was een freak! Ze zei dat haar man gynaecoloog was en gaf veel meiden hier tips over zwanger worden etc. Later bleek dat alles wat ze zei niet klopte die bewuste vriend was wel een gyn maar háár gyn! Waar ze blijkbaar een oogje op had maar hij niet op haar. Ik heb die gyn toen gesproken omdat ze gewoon eng bezig was! Ze wiast zelfs alles van zijn kinderen etc etc. Gyn heeft toen aangifte gedaan alles. En mij heeft ze nog een tijdje gestalkt!
Ik dacht dat ik zoveel maand geleden een afscheidspost/topic van haar gezien had (was haar dochtertje niet BVK?). Ze schreef dat het tijd werd voor nieuwe dingen, nu haar kinderen ouder waren...
Ja haar dochter was inderdaad BVK . Ik heb haar afscheidstopic dan gemist en als iemand's account niet meer actief is, kan je niet meer zoeken op berichten...