vraag je je ook wel eens af: Hoe gaat het nu met...

Discussie in 'De lounge' gestart door din0, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind het niet zo gek dat ze geblokt is. Ik denk dat er een hoop signalen naar beheer/modjes is gegaan dat het soms wel ver ging, haar manier van zichzelf profileren en aandacht vragen. Al snap ik niet dat iemand die er op reageerd nu is geblokt.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik vind dat persoonlijk wel apart, waarom mag een onzeker persoon geen bevestiging vragen.. Maar goed wie ben ik om te oordelen,

En ik vind het onnodig als Beattismam daardoor geblokt is als reactie want er gingen veel meer mensen te ver en die zijn er nog.. dus beetje met 2 maten meten maar goed.. dat zijn we gewend ;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ondanks dat ik het hele gedoe voor een vierde ook niet zo snap vind ik dat ieder toch gewoon een wens mag hebben voor een volgend kindje. Ik denk ook dat die wens ook enorm sterk kan zijn, en tja oneerlijk? Kan je daar over spreken als het om het krijgen van kinderen gaat?

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Nou wees eerlijk...ik snap wel dat dat steekt hoor

6. adi

adi Niet meer actief

Welke kledingtopic?

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Volgens mij is dat verwijdert

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach kom op, zo verwonderlijk is het toch niet dat die geblokkeerd zijn?? 🙊

9. penseel

penseel Niet meer actief

Pff ben het wel met je een.

Je kunt ook te gaan. En dit vind ik z.n verhaal. Zou goede pysgoloog aan bevelen.

10. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Joh geblokt? Ik dacht dat haar juist een hand boven haar hoofd werd gehouden hier. Nou ja, ik reageerde er allemaal niet op. Was niet interessant en te ver van mijn bed om me in te leven.

Penseel, gaat jullie date nog wel door?

11. Islah

Islah Niet meer actief

Oneerlijk is een groot woord, maar ik snap het wel. Op een gegeven moment moet je gewoon blij zijn met wat je hebt. Ik zou er ook best nog wel 1 bij willen maar helaas kan dat niet meer, dus accepteer ik dat en ben ik ontzettend dankbaar voor wat ik wel heb.
    Wat ik wel vaak heb gehoord is vrouwen (waarbij het ook niet goed lukte om zwanger te worden) die dan zeiden dat ze allang blij zouden zijn met 1 kind. Maar na dat ene kind wilden ze toch weer per se een tweede.

12. penseel

penseel Niet meer actief

Denk niet dan. Heb geen gegevens van haar.en ander een ander account zal ze te snel weer opvallend zijn dus dan weer geblokt? ?

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.284
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat is toch niet raar? Was hier precies hetzelfde. Toen we er eindelijk 1 hadden wilden we zó graag nog een kindje. Natuurlijk waren we heel bij met Eva maar we wilden er zo graag nog 1!

14. tuc

tuc Niet meer actief

Haha nou je haalt me de woorden uit de mond..wilde het net plaatsen en nu zag ik jouw post. Ik snap bij een aantal leden echt niet die geblokt zijn dat men daar verbaasd over is?? Lezen jullie wel wat er geschreven wordt:D

15. Islah

Islah Niet meer actief

Dan moet je gewoon zeggen dat je meerdere kinderen wil...

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Amethist is wel weer terug.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja klopt. Dat Mommy12 geblokt is lijkt mij vrij logisch maar Beatissimam begrijp ik niet helemaal.....:(

18. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Hm gevoelsmatig bekruipt me dan toch het gevoel dat ze fake was.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ze is al weer op een ander forum actief, inclusief foto's

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230