vraag je je ook wel eens af: Hoe gaat het nu met...

Discussie in 'De lounge' gestart door din0, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik mis Belle nog weleens op het forum. Wat kon zij mooi schrijven zeg. Is trouwens wel al lang geleden dat ze weg is.

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    *Ik wil even zeggen dat ik dit een lief topic vind :)
    Iedereen vraagt zich af: "Hoe is het met....."
    Leuk om alle reacties te lezen.

Ik vraag me trouwens af hoe het met Lov23 (?? Dacht ik) is. Die was ook ineens weg.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat is ook niet wat ik bedoel. Ik denk dat de meeste wel weten wat ik bedoel. Ik vind het gewoon raar.
    Daarnaast stond het volgens mij ook in het regelement dat dit niet mag.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Je hoeft je echt niet aangesproken te voelen hoor:) Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.
    Natuurlijk verdiend iedereen een 2e kans, maar meestal vervallen de meeste toch weer in hun oude gewoontes;)

Ja weet je er waren er misschien wel die écht binnen een dag terug waren en ja ik snap dat niet.:)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik bedoel hopes. Ze is uiteindelijk wel zwanger geworden maar was erg onzeker. Na de 12 wkn nooit meer gepost hier.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Weet iemand ook nog of Amy hier nog is? Was volgens mij brandweer of haar man? Zoiets stond in haar onderschrift. Zij schreef ook vaak in de Lounge. Weet iemand wie ik bedoel? Zij had later haar naam veranderd, weet niet meer in wat en haar ava was Pluto geloof ik...

7. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij is zij er ook nog met een andere naam.

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.316
    2.598
    113
    Ik wil eens weten hoe het met diegene met een zoontjes en een gierige vriend had. Ze was druk bezig met haar huwelijk zo goedkoop mogelijk te,regelen en attracties geen toetje omdat ze geen geld genoeg had. Vriendlief at dan wel een toetje.

9. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ohh ja die vrouw met zoontje Jesse Dean ( thunderangel geloof ik) ken ik ook nog wel.

Het meest bizarre op dit forum was die vrouw en haar zgn zieke dochtertje die overleed en het bleek fake te zijn.

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.316
    2.598
    113
    Ben vooral benieuwd of ze nu wat meer gezamenlijk met het beschikbare geld omgaan.

11. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.316
    2.598
    113
    Helleentje goed om weer wat van je,te horen. Heel veel geluk straks in je eigen huisje.

12. Amare

Amare Niet meer actief

Lov23 was al vrij snel weer terug

13. mumija

mumija Niet meer actief

Dank jullie LieseLeentje, Micchan en Yuk!

Ik wilde gewoon opnieuw beginnen hier, zonder dat iedereen dacht: "daar heb je die overspannen Trien weer, met haar problemen". In het begin wilde ik ook helemaal anoniem blijven, maar dat lukte me denk ik 2 dagen..;)

Ik ben nu niet meer zo overspannen, en zie de leuke dingen van het leven weer. Ik ben ook zeer dankbaar en blij met alle steun die ik hier heb gekregen, dat heeft me de ogen echt wel geopend.
    Ik heb dit jaar zelfs wat Sinterklaascadeautjes voor Tim gekocht :).

Zelf vraag ik me ook vaak af hoe het met bepaalde leden is.
    Ilona en Romy, Que, idd de man van het lid wat plotseling overleed..
    Vind dit een erg leuk topic! Ook ben ik benieuwd of Kippiekip hier nog is.
    Heleentje; ben ik blij om te horen dat het goed gaat met je, :)

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Serieus? Ik heb dat nooit door :)
    Wist het alleen van Logan, verder van niemand.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Hoe zou het met mamadeluxe (ofzo?) zijn? Die was destijds zwanger van haar achtste kindje.

16. tuc

tuc Niet meer actief

o nu weet ik ook nog iemand....ik weet niet of iedereen haar mist, maar ik las graag haar berichten: yukl en had daarvoor een andere naam maar die ben ik even kwijt. Zoontjes heten tobe en pelle als ik het goed heb. Weet dat ze ooit verdwenen is omdat ze zich op haar studie ging richten maar mocht ze terug zijn of iemand weet het dan zou ik het heel graag weten.

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Die heeft onlangs een topic geopend bij "Kinderen met aangeboren afwijkingen" (volgens mij heet dat subforum zoiets) met een heel heftig verhaal over haar zoon.

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ze is toevallig net terug en heeft een topic geopend in aangeboren afwijkingen.

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Wat een leuk topic!

Ik vraag me af hoe het met Melrose en MamaAniek is. Ook heb ik veel aan Heleentje moeten denken, ik ben blij dat het nu iets beter met je gaat!

20. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik ken klingel, trees en elke

Gaat met alle drie goed. Hebben via de app nog contact. Zaten toen in een topic wat de schommel heette... Elke heeft na Nadine nog een zoontje gekregen. Trees heeft twee meiden. Het gaat met beide goed

Zal es kijken of ik klingel in beweging kan krijgen om haar rol als kerstbomenfluisteraar op te pakken:D

Deel Deze Pagina