ja deze staan ook zeer hoog op mijn lijstje!! Evy sowieso en Luuk vind ik ook erg leuk! Vind voor een meisje Lizz of Liz ook erg mooi. Ook Sophie/Sofie vind ik er mooi, maar die hoor je al zoooo vaak! Nog vaker dan Evy!
Sofie hoor je inderdaad vaak. Ik vond Luuk ook altijd een gave jongensnaam, maar mijn vent vond het niks Gelukkig hebben we daarom ook een dochter gekregen . Wij hadden als jongensnaam Tycho. Evy vond ik ook altijd erg schattig! Hopelijk kom je er snel uit!
Meisjesnamen: ja we hebben het er al eens over gehad maaruh, Liv, Lois(Loois), Isis, Julia. Jongensnamen: Jorn, Stan, Mats, Toine(twan) zal nog eens nadenken
En toen hoorde ik van de week een naam en moest aan je denken hihi maar dat was dus Ralf/Ralph... En nog wat van hier thuis besproken
ik kies voor Evy, dit doe ik omdat ik July/Julie geen mooie naam vind... ik denk nog even na over een jongensnaam bij Seth want die vind ik nog best moeilijk!
July op zn nederlands vind ik erg leuk. Je zou dan ook kunnen overwegen om het als Julie te schrijven. En voor een jongen: Julian? Vind ik ook mooi bij Seth passen en Julian is gewoon de mannelijke variant van July!
Ik vind Noël ook erg leuk staan bij Seth. Sam en Luuk vind ik er te nederlands bij dus als ik dan uit jouw 3 namen zou moeten kiezen zou ik voor Mick gaan. Voor een meisje vind ik Evy (al vind ik Evi leuker) leuk. Of July en dan uitgesproken als Djulie maar niet als Julie omdat dat ook té nederlands klinkt bij Seth.
weer bedankt meiden! Lastig hoor, vooral omdat Seth idd niet nederlands klinkt, maar wij niet speciaal houden van engelse/amerikaanse namen (de 'echte' amerikaanse namen vind ik zelfs helemaal niet mooi, zoals Dylan, Dean, Jason enzo...).... maar al te hollands bij Seth is niet zo mooi nee... Scott is echt engels, maar klinkt niet zo engels-achtig, hahaha snappen jullie me nog? Vind dat ook een mooie naam, staat ook goed bij Seth vind ik, maar vriendlief vind het maar niets.... (trouwens Seth spreken we uit als SeT, dus gewoon met een harde t... niet op zn amerikaans dus.....)
was ik weer even.... Ik dacht gister ineens aan Mack... stoer maar klinkt als de Mac Donalds he? Moeten jullie hier ook meteen aan denken en daarom dus not done?? En wat vinden jullie van Aaron en Bex?
Mack, Aaron en Bex zijn niet mijn soorten namen. Maar ze kunnen prima. Bij Mack denk ik niet gelijk aan Mac Donalds hoor! Vind bij Seth namen als Ian mooier trouwens!
was ze weer even.... wat vinden jullie van de meisjesnaam Lucy?? Ik ben er helemaal verliefd op! Maar is ie niet een beetje oudbollig??
Lucy... nee ik vind de naam niet zo. Daarentegen is Lucia wel leuk en dan zal het vanzelf Lucy worden. Lucy is eerder geschikt voor een klein meisje maar voor een volwassen vrouw... Nee.