boxpakjes next?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Schilderijtje, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hallo dames.

met mijn zoontje heb ik nooit boxpakjes gekocht omdat ik al overschot had in shirts en broekjes. maar nu lijken ze me toch wel erg fijn voor snacht het slapen. ( wij waren altijd sokjes aan het zoeken onder de lakentjes. en boxpakjes blijven de voetjes lekker warm.
    wel hebben we ooit die sokbroekjes geprobeerd maar die zakte bij mijn zoontje steeds van zijn middel af. hij had wel lange benen maar geen breed middeltje.

nu wil ik voor dit kindje wel boxpakjes aanschaffen.
    nu zag ik ze van next. zijn die fijn? en hoe valt de maat?
    zou ik 50 nodig hebben of 56.
    mijn zoontje was met geboorte 7 pond en 53 cm. ik verwacht deze uk ook zoiets. ( gezien metingen met 3de echo 25.3) precies gemiddeld.

of kan iemand anders me een ander merk aanraden wat fijn zit?

2. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had die van next voor mijn dochter in maat 56 maar vond het niet zo'n succes, te breed en te kort voor haar. Qua kwaliteit viel het me trouwens niet tegen maar ze heeft ze dus niet zo vaak gedragen. Wel hele leuke printjes trouwens en ook weer niet zo duur, dus je kunt het erop gokken en als het wel goed zit zo wat bijbestellen. Ieder kindje is natuurlijk weer anders qua model.

Ik heb er nu een aantal van de h&m die eigenlijk wel goed zitten maar dat is inmiddels al maat 74 dus hoe die in die kleine maatjes vallen weet ik niet.

3. Schilderijtje

oke dan denk ik dat ik het niet gok;) mijn portemenee is niet zo heel toereikend meer en zou het zonde vinden dat het te klein valt.
    dan moet ik mischien eens verder kijken. en even naar die van h&m spieken. helaas woon ik in een dorp en moet ik het meeste bestellen. kan het dus niet van tevoren zien en vind dat soms wel eens vervelend.

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik vond ze wel heel fijn, had maat 56 besteld en dat zat goed. Ze vallen wat kleiner volgens mij.

5. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb ook een paar boxpakjes met voetjes, niet van next hoor, maar mijn ventje heeft hele grote voeten en daardoor passen die pakjes dus voor geen meter...

6. Schilderijtje

ooh hhih dat lijkt me idd ook vervelend.
    mijn zoontj heeft kleine en dikke voetjes. hij is bijna 2 en heeft mt 21 nog maar. begint nu net af en toe 22 aan te kunnen.

7. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Ik heb toevallig laatst een 3pack gekocht bij next, met idee als eerste pakje bij geboorte aan te doen.
    Kwaliteit vind ik mooi maar de maat (had 50 besteld) valt hetzelfde als babydump eigenmerk, vind ze wat kort en klein uitzien, nu ben ik op een bestelling van next aan het wachten maar toch meer 56-62-68 besteld kan ik daar ook eens mee vergelijken.

8. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Mijn pakjes van 56 vallen even groot als de pakjes van nijntje en c&a. Om beetje vergelijk te hebben :)

9. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier grote fan!

Zoonlief draagt ze nog steeds in zijn slaapzak (maat 80-86 inmiddels).

Ik heb ze niet in maat 50 gehad maar laatst wel cadeau gedaan en dat paste prima op zich hoor (bij een net geboren baby van 3600 gram). Maat 50 groeien ze snel uit, maar dat is natuurlijk sowieso het geval?

De kwaliteit is prima en blijft ook na uitgebreid wassen prima. Tis alleen niet heel dikke stof (voor in de winter zou ik het zonder omslagdoek te koud vinden, maar dat geldt bijna voor alle babykleding van katoen: is allemaal T-shirt dikte zeg maar).

10. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Geen ervaring met Next maar wel met een laag budget ;) De boxpakjes van de Zeeman vond ik erg fijn.. Heerlijk zacht en makkelijk aan en uit te doen. Ze hebben best veel keus en vaak zit er een bijpassend mutsje bij.
    Nu staat er bijna niks op de site helaas, alleen deze: ZEEMAN Webshop - Webshop - Just Born (Maat 50-68) - Geen - Just born speelpakje

Mijn ervaring is dat ze er snel uitgroeien dus zou ik er niet zo veel aan uitgeven.

11. Schilderijtje

oke ik weet genoeg hihi. vandaag heb ik een boxpakje gekocht met waslijntje bij hema in mt 50. het zag er vrijlang uit. teminste dat hoop ik
    over next zal ik nog even over nadenken. en anders it voorzorg 56 bestellen en dan 3 stuks

12. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Hier boxpakjes/pyjama's van de Primark. Volgens mij 3 voor 10 euro dus niet erg duur. Ook hele leuke printjes en ze zaten goed.

13. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik vind de pakjes van nijntje ook erg mooi !

Deel Deze Pagina