Bosrijk efteling.

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy339, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje;
    Wie is er weleens naar bosrijk vd efteling geweest en dan in de appartementen?
    Wij zouden graag 3dagen gaan maar twijfelen tussen en gewoon appartement en een VIP.

Wie heeft er ervaring?
    Bedankt alvast!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier 3 dagen in het landhuysappartement gezeten. Beviel ons prima!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Kijk dat is al 1 positieve reactie! Zaten jullie normaal of in een VIP?

En verder nog meer mensen die geweest zijn?

4. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    Wij zitten er nu, in een landhuysappartement en het bevalt prima. Het is geen vip maar prima te doen de kinderen slapen in de slaapkamer en wij hebben een bed in de woonkamer naast het keukenblokje als je liever ook een slaapkamer wil dan moet je de vip nemen. In de keuken kan je trouwens niet zelf koken er is alleen een magnetron,senseo, waterkoker en koelkast

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Kinkt goed! Veel plezier nog, en geniet er van!

Mijn man lijkt het bubbelbad wel wat namelijk, maar als dit een normaal bad met bubbel functie is hoeft het voor mij niet zo.. Scheelt toch zo'n 60 euro namelijk..

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij hebben er 4 dagen gezeten met zoontje van toen bijna 2, was prima te doen. Erg knus juist!

Het niet kunnen koken was geen probleem, met een restaurantje op 1 minuutje lopen.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dan kun je inderdaad beter even gaan bubbelen beneden in het zwembad..

8. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Wij zijn twee keer gewist. Een keer VIP en een keer gewoon. VIP is heerlijk ruim en heeft als voordeel dat je niet in de woonkamer slaapt en natuurlijk het bubbelbad en de sauna. Het is een heerlijk park. Wij vinden het superleuk.

Het VIP appartement is ook veel ruimer trouwens. Bubbelbad is een hoekbad waar je ruim in kan zitten dacht ik.

Broodjesservice is ook heerlijk. Je krijgt de broodjes in een leuke shopper bezorgd aan de deur. De shopper mag je houden.

9. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ben nog niet eerder geweest en heb vandaag geboekt voor een lang weekend volgend jaar. Als iemand nog tips heeft?!
    En Wendy339, heb jij al geboekt. Ik heb geen VIP geboekt.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij hebben ook twee keer een appartement gehad. Eerste keer toen het net open was, dat appartement helemaal vooraan (Poorthuys?) en de tweede keer een VIP appartement in het Landhuys. Het bubbelbad is inderdaad een hoekbad met bubbelfunctie, maar wel lekker ruim dat we er met ons drietjes in konden.

11. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Heb eigenlijk nog wel wat vragen, hoop dat iemand die kan beantwoorden?

Je krijgt pasjes een week van te voren thuisgestuurd, op dag van aankomst kun je dus parkeren op parkeerplaats bosrijk. Je hoeft niet in te checken en kan meteen naar het park via de hoofdingang. Is daar een aparte ingang voor bosrijk bezoekers of ga je via dezelfde ingangen voor de dagbezoekers? En dus ook nog in rij staan?

We gaan een paar nachten en wil denk ik niet elke avond in een restaurant eten, is het een idee op een plaat (a la gourmet) mee te nemen om daar wat eten op te bereiden? Is de koelkast ruim? We zitten in een poorthuys appartement.

Is er een supermarkt in de buurt?

Ik las over een broodjesservice, kun je dan alleen broodjes bestellen, of een compleet ontbijt inclusief vleeswaren en sapjes?, zit je aan een minimaal bedrag/aantal personen gebonden?

Is het Eethuys restaurant een aanrader? Kun je er ook alleen wat drinken 's-avonds, met kinderen?

Hoe zit het met de klaas vaak verhalen, op elke dag/bepaalde tijden?

Nou, dat zijn best wat vragen, ben benieuwd. Heb er iig al heel veel zin in!

12. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wij zaten vorig jaar in een 8-persoon huisje met twee andere koppels en een 2-jarige. Heel gezellig gehad en zaten mekaar helemaal niet in de weg. :)

Je gebruikt dezelfde hoofdingang, maar mag als eerste in panda droom. Je hebt treinstops in Bosrijk die je dan dichtbij de ingang brengen en weer terug.

Voor Klaas Vaak zijn er ook soort van stops, daar staan de tijden op wanneer de assistente je dan komt halen om naar Klaas Vaak voor een verhaal te gaan. Heel leuk gedaan!

Het restaurant is heerlijk. :) Of je er ook alleen wat kunt drinken weet ik zo niet, hebben er zelf alleen gegeten. We hadden een fornuis dus je kon zo zelf koken. De oven snapten we niet helemaal, zou een combi moeten zijn, maar konden hem alleen gebruiken als magnetron. Misschien dat wij iets mistte hoor.

Er is (nog) geen supermarkt in Bosrijk, maar er zijn supermarkten dichtbij in Kaatsheuvel zelf mocht je iets nodig hebben. :) Het receptie personeel is heel vriendelijk dus die zullen zo wel kunnen zeggen waar er eentje dichste bij is. :)

Alvast veel plezier!

13. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Dank je wel Does81 voor je antwoorden! Het klinkt heel gezellig met z'n allen in een huisje! Wij gaan alleen met ons eigen gezinnetje, dus ik hoop dat een appartement voldoende is!
    Ik zag dat het centrum van Kaatsheuvel heel dicht bij de Efteling is, dus we kunnen makkelijk uitwijken naar een restaurant of een supermarkt, dat is fijn.

Heb er heel veel zin in, nog meer dan mijn kinderen ;)

14. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Geen probleem! Ik ben weg van Efteling! Als ik in kon trekken in Doornroosje's kasteel zat ik er gisteren al haha! ;)

Je zit in de Efteling idd heel centraal. Dus je kunt zo uitwijken naar Kaatsheuvel etc voor wat te eten als je zin hebt in wat anders. :) Verwacht dat de appartementjes ook mooi zullen zijn. :) Dus dat gaat helemaal goed komen! :)

15. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Gaat idd helemaal goedkomen! Ik vind het helemaal magisch, de Efteling! Dank je wel voor je moeite om te antwoorden op mijn vragen! Ga zo lekker slapen, dromen over de Efteling :)

Deel Deze Pagina