Bestek

Discussie in 'Voeding' gestart door Polletjepiek, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Vorig jaar hebben we van een aantal mensen voor Lisanne zo'n besteksetje gekregen met haar naam erin gegraveerd. Vanaf wanneer is dit te gebruiken?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Je dochter is nu een jaar lees ik, dan kun je haar best wel een klein vorkje geven hoor.

Wij hebben bij Layla al vanaf dat ze met de pot mee at een vorkje gegeven. Het gaat natuurlijk niet goed, maar ze snapt wel dat ze net als papa en mama met een vorkje moet eten.

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Kan wel hoor. en de lepel natuurlijk ook voor het toetje. Luca gebruikt ze ook al sinds zijn verjaardag!

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.047
    453
    83
    Vrouw
    Gebruiken jullie dan gewoon de zilveren? Ik vind dat ook nog een beetje eng en scherp enzo... Geef vaak plastic bestek.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ons jochie wilde rond zijn 1e verjaardag niet meer gevoerd worden. We hebben hem eerst nog plastic bestek gegeven. Maar denk rond de 15 maanden zijn metalen bestek.

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ze krijgt haar boterham nu al met haar zilveren bestekje. Maar als ik haar zelf laat eten dan toch maar met plastic haha

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ok bedankt dames. Dan ga ik haar bestekjes even afwassen en dan kunnen we die gaan gebruiken. Het is hier trouwens geen zilver maar rvs. 1 nijntjebesteksetje en 1 met dieren er op, erg leuk!!

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ja rvs! Het lepeltje al eerder, want die was zo mooi klein. Ik denk al vanaf 9 maanden. De vork al vanaf een jaar, want toen ben ik zijn brood erop gaan prikken. Ik had ook geen zin het geklieder met plastik vorkjes, dat leken me ondingen om mee te prikken. Veel plezier ermee!

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.047
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb hier plastic bestek van Rice en die prikt prima. Maar ook mooi bestek en ik zal dat inderdaad eens gaan proberen.

Deel Deze Pagina