innestelingsbloeding twee en halve dag na bevruchting...

Discussion in 'Zwanger worden' started by liefkonijntje, Mar 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
    Hoi allemaal!

Denken jullie dat het mogelijk is om binnen 62 uur na bevruchting een innestelingsbloeding te hebben?

Groetjes Jasmine

2. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
  3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    het zou denk ik wel kunnen ik heb het zelf nog nooit gehad

4. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
    Op internet staat dat het vanaf de 5e dag na de bevruchting (ongeveer) mogelijk is om een innestelingsbloeding te hebben. Dat is natuurlijk wel een heel verschil met twee en halve dag... Theoretisch gezien is het dus niet mogelijk. Maar toch vraag ik me af; zijn er meiden hier die ook heel kort na de bevruchting een innestelingsbloeding hebben gehad?

5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    een ovulatiebloeding lijkt mij waarschijnlijker ;)

6. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
    Ik heb nog nooit een ovulatiebloeding gehad. Deze vreemde menstruatie begon bij mij dag 19 van mn cyclus. Dag 16 heb ik 'het' onveilig gedaan en ik ben niet aan de pil. Het gekke is dat ik alleen smorgens (nu al de derde dag) helderrood bloed verlies, en de rest van de dag zo goed als niets! Ook gedurende de afgelopen nachten heb ik nauwelijks een drupel verloren. Meer een beetje bruin. De kans dat dit een ovulatiebloeding dan wel innestelbloeding is lijkt me zeer klein. Toch blijf ik nieuwsgierig of het misschien toch een innestelingsbloeding kan zijn geweest...

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De innesteling is pas een week tot 10 dagen na je eisprong, dus na 2,5 dag kun je nog geen innestelingsbloeding hebben.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    ikzelf had mijn innestelingsbloeding 5 dagen na de ovulatie, 62 uur lijkt me onmogelijk omdat t eitje niet zo snel aangeland kan zijn zeg maar..
    denk toch ook een ovubloeding, had ik ook zo twee dagen na eisprong normaal gesproken. Succes!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    nee hoor, 5 tot 7 dagen na je eisprong wordt meestal genoemd als termijn dat het nesteld, maar er zijn ook gevallen bekend van bevruchte eitjes die langer hebben rondgespookt voordat het is gaan nestelen. Er is namelijk eens bij ee IVF poging ontdekt dat iemand korter zwanger was dan dat volgens de IVF zou moeten. Het eitje was lang gaan ronddwalen voordat het zich had genesteld ;)
    Maar 5 tot 7 dagen is normaal.

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Langer kan inderdaad, maar 2,5 dag na de eisprong kan niet. ;)

Share This Page