rare vraag kv 2/5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Escal, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    #1 Escal, 12 apr 2011
    Laatst bewerkt: 12 apr 2011
    ik heb vanmorge en vanmiddag een kv 2/5 gedaan en komt een heeeeeel licht streepje op te staan (tuur streepje echt)

nu zie ik als ik de test open maak dat het spul dat je urine opneemt roze verkleurd en er op het einde van het spul ook een roze streepje staan (echt hard roze een op het einde van het spul) bij de test die ik eerder gedaan heb en die nega was zie ik deze roze verkleuringen niet.

heeft iemand toevallig posi/ nega testen liggen die bovenstaand bevestigen?

ik weet dat ik gewoon moet wachten en morgen nog een test moet doen maarja, viel me op dus wilde het wel eens weten..

alvast bedankt :)

2. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    heb je binnen de tijd afgelezen? Wanneer is je NOD? Heb je een foto :p

Ik heb 4 dagen voor nog ook positief getest met kv2v5 dus ik duim voor je!

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ja binnen de tijd maar is echt heel licht dus krijg hem niet op de foto (en met mijn fototoestel denk ik pas als ik een maand of 6 zwanger ben hihi echt heel slecht toestel :p )

nod is 17de maar denk mijn ei een dag eerder gehad te hebben.

4. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik ga voor je duimen want ik had ook een tuur testje. Morgen of overmorgen nog eens testen? ik ben benieuwd!

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Dus een dag of 5 voor NOD, da's wel vroeg. Morgen of overmorgen gewoon nog een keer, als het dan raak is zal hij wel beter te lezen zijn! Wel grappig dat je de test hebt opengesloopt, vind ik wel een goeie (en begrijpelijke...)

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    tja inderdaad vroeg, 4/5 dagen voor nod :)

sloopte hem open omdat je het dan vaak beter kan zien (zeker geen schaduwlijntje aangezien er niets is om schaduw te geven) en toen viel het me op ;)

morgenvroeg doe ik nog een testje :)

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier ook begonnen met een hele lichte streep die alleen bij goed licht zichtbaar was. 2 dagen erna was de streep al weer een stuk donkerder. Ik ga voor je duimen!

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik heb wel eens foto's hier gezien van opengesloopte testen. Zowel posi als nega testen gaven die ophoping van roze aan het einde. Ik ben dus bang dat dat niks zegt. Dat echt alleen het teststreepje je info geeft! Ik hoop natuurlijk dat er snel een prachtige knal test komt voor jou!

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje, goed idee trouwens, opengesloopte testen op zp gaan kijken..
    is natuurlijk inderdaad alleen t andere streepje dat aangeeft wel of niet maarja, gaat gekke dingen doen in afwachting van he ;)

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een streep is een streep, ook als ie nog zo licht is. En aangezien het nog voor je NOD is, zou ik gewoon zeggen: gefeliciteerd! :)

11. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    en heb je al getest? *nieuwsgierig*

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    weer een onduidelijke test... is niet omo wit dus heb wel hoop maar is niet echt duidelijk..

de linker en rechterkant van de streep zijn duidelijk maar net of hij niet echt in is gekleurd ?

aaah moet gewoon niet vroegtesten!

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    streep is streep zeg ik... misschien een dagje overslaan en dan weer testen... alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    :) tnx, ben echt op van de zenuwen hihi

15. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ja spannend he! ik was mezelf ook helemaal gek aan het maken "waarom heb ik nou zo vroeg getest... nu twijfel je alleen maar etc." maaaaar... als je zwanger bent ben je dat ook nog over een paar dagen :D en wordt het alleen maar duidelijker!

Op mijn NOD heb ik getest met Clearblue digital... toen er "zwanger" stond geloofde ik het pas écht!

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    haha geloof het helemaal! kunt zo twijfelen met die streepjes maar vind cb te duur om voor nod mee te testen....
    dadelijk even naar het kv voor twee nieuwe testjes zodat ik op mijn nod ook kan testen :)

17. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik ben nu 3 dagen overtijd gister een ook test gedaan van kv 2voor5. Toen de test aan het doorlopen was zagen mijn man ik allebei een streepje wel heeeel licht. toen lag hij op het aanrecht en droog was zagen wij hem nog net alsof het controle lijntje was ingedrukt. Toen wij hem op de keukentafel legde zagen wij niks meer :s.

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    vreemd he dat de kv testen soms toch rare streepjes geven...

heb je vandaag al een test gedaan?

Deel Deze Pagina