wij willen graag een tweede. ik voel mijn eisprong, als een soort menstruatie-achtige pijn. dat heb ik nu een paar dagen gevoeld. volgens mijn berekening zou mijn eisprong zaterdag zijn geweest, maar de "pijn" is vandaag pas minder aan het worden (gaat bij mij niet helemaal weg tot ik ongesteld word). zou dan toch vandaag mijn eisprong zijn geweest? of houdt dat zeurende gevoel bij jullie ook nog aan na de eisprong? hoop eigenlijk dat het zaterdag was, we hebben vrijdag voor het laatst geklust zeg maar..
gefeliciteerd! als vandaag mijn eisprong is geweest, is er dan alsnog een kans dat ik zwanger kan worden? sperma leeft toch wel drie dagen?
Ja hoor! Wij hebben het op de dag vd eisprong ook niet gedaan, en toch gelukt Succes meid! Liefs daantje
begint een paar dagen van te voren . en dan anderhalve dag hele erge ongi pijn heb dat gister gehad en nu is t weg heb net nog een ovu test gedaan en is nu negatief nu moet ik wachten tot me innesteling
Zijn ook voor een 2de bezig en vorige ronde heb ik op zondag mijn ei gehad en ben t/m woensdag er beroerd van geweest. Enorme pijnen in de onderbuik. Nu heb ik gisteren mijn ei gehad en dat heb ik wel gevoeld, maar niet zo als vorige maand. Bij mij komt dus normaal gesproken ook de pijn erna, maar heb nu nergens last van.
Ik heb er deze keer de hele maand last van. Het begon een dag na mijn menstruatie en heb het nu nog steeds. Erg raar.
Mmmm, altijd lees ik over "pijn" als het ei komt..... Ik heb helemaal nergens last van......Weet ook niet of ik een ei heb (gebruik geen testen, wil daar nog ff mee wachten)......Ik zie wel aan mijn slijm dat er wat verandert (het zogenaamde vruchtbare slijm)......Als je dat trouwens hebt, heb je dan automatisch ook een ei, of kan dat ook los van elkaar?
niet iedreen voelt z'n ei hoor en dat slijm weet ik niet of je dan ook persee een ei hebt . miss toch even gewoon testen als je dat slijm hebt dan weet je t
dat heb ik nu ook, de hevigheid is eraf, maar ik heb wel een zeurend gevoel links en rechts.. terwijl het vanochtend weg was.