Mevrouw ongeduld hier zoekt indrooglijntje-experts

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kara, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Vandaag, 13 dpo, getest en met twee verschillende testen NA officiële afleestijd indrooglijntjes...
    Wie wil er even met me meekijken (eh turen... ;)) en wie heeft er ervaring met indrooglijntjes?!! is dit gunstig of betekent het helemaal niets omdat ik het na afleestijd heb gezien...?

Ik weet dat ik gewoon geduldig moet zijn en overmorgen weer moet testen.. en dat zal ik ook wel doen... maarrrrr ik kan die 'er niet mee bezig zijn'-uit-knop maar niet vinden!! en ben gewoon heel benieuwd naar de ervaringen hier!!

Bedankt!!

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Op de bovenste test zie ik niks, heb je daar ook een onbewerkte foto van?
    Op de onderste zie ik wel een beetje rozige lijn. En ik meende dat een indrooglijntje over het algemeen grijzig zijn?

Maar belangrijkste, wat zag je binnen de aflees tijd? Want alles wat daarna gebeurt telt sowieso niet.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    euhmmm..
    Het kan beide kanten op;)
    Maar kv waarschuwt in de gebruiksaanwijzing zelf voor deze resultaten na afleestijd.

Dus voor je een test hebt die echt positief is zeg ik negatief:(

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    bedankt voor jullie meedenken!!!!!

beiden foto's zijn onbewerkt (beetje in vreemd licht genomen...;))!

Binnen afleestijd zag ik dus NIETS! beide lijntjes kwamen pas daarna...
    in de handleiding van kv staat idd dat je daarna echt niet moet aflezen. bij sensitest zeggen ze dit:

Sommige merken zwangerschapstesten geven een licht 2e streepje op de zwangerschapstest, zodra de urine is opgedroogd. Dit kan voorkomen ondanks dat je niet zwanger bent. Je kunt daardoor het idee krijgen dat je toch zwanger bent door deze indrooglijntjes. Bij Sensitest zwangerschapstesten is dat niet het geval. Er komen geen indrooglijntjes voor op de zwangerschapstest. Als de testuitslag niet-zwanger is, krijg je maar 1 lijn op de test, dat is de controlelijn. Indien je een testresultaat hebt met een donkere controlelijn en een licht 2e streepje is er HCG in je urine waargenomen. Om te zien of je zwangerschap doorzet kun je dan het beste de dagen erna nog eens een paar keer testen met ochtendurine. Als je zwangerschap doorzet moet het 2e lijntje op de nieuw uitgevoerde testen steeds duidelijker worden. Ondanks dat indrooglijntjes niet voorkomen bij Sensitest wordt aangeraden om de testuitslag na 5 minuten van de test af te lezen. Lees geen testuitslag na meer dan 30 minuten.

Dus dat geeft weer een beetje hoop.. hoewel het lijntje wel te laat kwam hor...

denken jullie dat de kans groot is dat ik zwanger ben of is het beter me in te stellen op een komende menstruatie?

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Niets van te zeggen nog...:(
    Het kan wel hoor. Die testen werken ook nog even door. Dus als je nog te weinig HCG in je urine zou hebben kan het dat het later, als de test wat meer tijd heeft gehad, je toch een vaag lijntje gaat zien. Maar weinig hcg kan ook 2 dingen betekenen. Het gaat nog toenemen of het gaat verder afnemen. dan heeft er wel iets gezeten maar is de zwangerschap niet doorgezet. Zoals heel vaak gebeurt voor nod. Even geduld dus nog...moeilijk he! ;) Succes!

6. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Ik heb alleen maar positieve ervaringen met aflezen na "afleestijd".
    Bij negatieve testen verscheen er bij nooit een indrooglijntje.
    Die bleven echt omowit.
    Toen ik zwanger was van de eerste zag ik na een paar uur een heeeeeeeeeeeel vaag lijntje.
    De digitest die ik de volgende dag gedaan heb was positief!

Geef de moed dus nog niet op.
    Succes.

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Bedankt meiden!! Zo fijn als er met je wordt meegedacht :D

Ik besef dat het nog alle kanten op kan... maar ga toch wel hopen zo!
    lotuss, je hebt ook helemaal gelijk dat het ook nog alle kanten op kan gaan, maar er zal wel iets van hcg in mijn urine zitten.
    en Lotte1, heeeele fijn ervaring heb jij :D:D.

Heeft het zin om morgen meteen weer te testen? of beter tot dinsdag wachten..?

(waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vind het spannend!! haha)

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik zie hem alleen op de sensitest, hopelijk worden je testen snel superpositief! Spannend.

9. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Haai!!

Welkom in mijn schuitje!:D
    Heb ook een forum geopend met dit als onderwerp Positief? ;) Kijk maar naar die van mij.. worden echt steeeds ietsjes donkerder... duurd wel lang en ben nu 2 dagen over mijn NOD heen ;) Morgen bel ik de huisarts voor een bloedtest:cool::)

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjewel december! ik hoop het ook. jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    (dat geldt natuurlijk ook voor de andere (net) zwangeren hier!)

lottepotje, een lotgenoot ;) blij dat je reageert!. je topic gelezen, en spannend bij jou! maar het hcg lijkt nog niet echt te stijgen dus.. morgen wat meer duidelijkheid dus! en jij test al een paar dagen dus.. die testdrang he :) en dan proberen we van die heeeeeeele lichtje lijntjes een mooi verhaal te maken.. ik hoop dat het ook echt een mooi verhaal wordt!
    hoewel ik me besef dat ik dinsdag pas weer zou moeten testen, kan ik garanderen dat ik het morgen niet laten kan ;) ik moet me nu al inhouden :p

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    whahaha, die testdrang komt me zooooo bekend voor! Ik zal duimen. En bedankt voor je felicitatie!!

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hihi, blij dat ik niet de enige ben met dat verschijnsel :)
    hoewel ik altijd bij anderen denk: 'waarom heb je niet wat meer geduld? gewoon over 2 dagen weer testen!'
    toch heel anders als het over jezelf gaat en die wens zo dichtbij lijkt te komen! ;)

13. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    hahahahaha!! :D heb ook bijna iedere dag getest! vanmorgen een duidelijkere test dan gisteren maar weer te onduidelijk om op de foto te krijgen;) pffffffffffffffff loop er iedere 10 min. weer naar toe om naar het lijntje te kijken;) verslavend dat is het wel ja;)
    Maar als er morgen niets uitkomt en word toch ongesteld, ben ik in 1x wel ervan afgekickt hoor:):( moet dan helaas wel!!

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier hetzelfde. Als ik niet zwanger ben verschijnen er ook nooit indroog lijntjes. Ik begin altijd te testen met indrogers zeg maar, totdat ze na een paar dagen binnen de tijd verschijnen en duidelijker worden hihi!

Ik duim dat het doorzet een zwangerschap!

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    haha, het kan dus nóg erger, ik loop slechts 1 keer in het uur naar de test om te kijken ;):p
    maar wat je zegt, als je ongesteld wordt is het wel een harde realiteitsles... maar goed, geen bloed geeft moed en is goed!
    we blijven duimen!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ukoldaatje, dankjewel voor je reactie! en fijn dat de indrooglijntjes bij jou positief bleken :). dat geeft weer meer hoop!
    (en onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop op een gezond kindje voor je!!)

17. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Hoop dat ik het zelfde heb als jouw UKOLDAATJE :D vind het zooo enorm spannend!!;)

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he lottepotje, heb je wel genoeg afleiding vandaag :p
    ik zit alleen maar steeds op het forum, is misschien ook niet helemaal handig om 'het even te laten rusten' hahaha
    oooooooo
    we zitten al helemaal te bedenken hoe en wat en wanneer enzo.. gevaarlijk! eerst: Geduld!

als er nog meer ervaring is met indrooglijntjes, hoor ik het btw graag! alle ervaring is welkom

19. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat je al een hele tijd bezig bent om zwanger te worden, dus ik hoop het echt voor je! Spannend hoor..............anders gooi je er morgen toch nog een testje tegenaan, dan zou die al iets donkerder moeten zijn, lijkt me. Succes

20. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Jaa heb afleiding gezocht vandaag! ;) :D vanmorgen weer zo`n testje gehad... vind het gek dat het indrooglijntje bij mij binnen de 5 minuten stond :p ik geloof er daarom ook niet zo in ;) Ben echt superrrr benieuwd hoe het morgen afloopt :) en tjah... dit forum is zeker ook verslavend! vooral als je ziet dat mensen positief testen!:D

Deel Deze Pagina