Hallo, Even een vraagje: Isa-Beau krijgt verdeeld over de dag deze voeding 06.00/07.00 uur 150/5 11.00 150/5 15.00 150/5 19.00 150/5 23.00 150/5 Na de fles van 19.00 uur gaat ze op bed(rond 20.00 uur) en slaapt direct. Om 23.00 uur maken we haar wakker voor de voeding, maar deze fles gaat heel moeizaam leeg omdat ze nog zo moe is. Vaak laat ze ook ongeveer 40 cc staan. Ik heb haar al proberen wakker te maken met tussen door verschonen, nat washandje en voetjes kriebelen maar het werkt maar een klein beetje. Iemand tips om haar beter te laten drinken? En krijgt ze zo niet te weinig binnen, als ze 40 cc laat staan? Weet niet precies hoe zwaar ze is, moet vanmiddag naar het cb.
Hallo Natas23, Waarom laat je haar zelf niet komen voor het nachtflesje? En probeer je het eens een nachtje, om haar de fles te geven als ze zelf wakker word? Of ben je dan bang dat ze niet genoeg binnen krijgt? En anders idd proberen te blijven prikkelen. Ik hoop voor je dat het werkt! Liefs Kimberley
@Kimberley Als ik haar laat slapen, komt ze rond 2 uur in de nacht en ook weer de ochtend om 06.00 uur. Dan ga ik weer terug naar een nachtvoeding, dus liever zo
Is het op die leeftijd eigenlijk niet normaal dat je nog nachtvoeding geeft? Kan het niet zijn dat je dochtertje nog niet klaar is om de hele nacht door te tukken?
Als ze die laatste fles 40cc van laat staan, drinkt ze over de rest van de dag 785cc voeding (4x165cc en 1x125cc). Lijkt mij niet te weinig, ze is namelijk pas 7-8 weken oud, en tot de 6 maanden is ong 1000cc de max, oftewel wat ik bedoel, als je haar nu nog meer wil laten drinken, wil ze over 2 maanden nog meer en zit je natuurlijk over die liter heen snap je? Verder geef je over de nachtvoeding je eigen antwoord, die wil je niet, daarom maak je haar wakker voor die late avond voeding. Tips om haar wakker te krijgen voor het flesje? Wat friemelen aan de handjes, met het speentje van de fles zelf steeds laten happen, maar als ze echt zo moe is en niet wil drinken, zou ik haar gewoon lekker laten slapen!
Zou ook niet erg zijn als ze de nacht kwam hoor. Maar ze wou zelf meer drinken overdag en kwam zo ineens na de laatste fles de nacht door. Heb trouwens ook begrepen dat ik haar wel wakker moet maken, omdat ze zo het dag/nachtritme gaat herkennen. Blijft lastig