Onze oudste wil graag naar school gaan fietsen zelf. Wij wonen buitenaf en ik vind het prettig om te kunnen zien waar ze is en dat ze ons kan bellen als er wat is. Een telefoon vind ik geen goed idee dus we wilden voor een smartwatch gaan. Ik heb de horloge van deplay gehad maar alleen maar problemem met alle instellingen en steeds kon de horloge geen verbinding maken dus die heb ik weer terug gestuurd. We willen een (het liefst) waterdicht horloge, een app zonder reclame en er hoeven geen spelletjes op te zitten. Ze moet ons kunnen bellen en wij haar en we moeten kunnen zien waar ze zich bevind, wie heeft de goeie tip
One2track werkt prima, al gaat de batterij wel snel leeg vind ik. Mijn oudste heeft dat horloge en het horloge doet wat je vraagt. Ik zou mij bij een volgende aanschaf ook nog willen verdiepen in Garmin, maar daar heb ik dus geen ervaring mee.
Maar de one2track is toch niet waterdicht en de app is met allemaal reclames wat ik begrepen heb of heb ik het mis
Goede ervaringen hier met one2track. Waterdicht zijn ze niet, wel waterbestendig. De app heeft geen reclame.
Ik heb volgens mij nog geen reclame gezien in de app. Zojuist ook getest, en ik kan echt niets vinden. wat betreft waterdicht zag ik het volgende: Onze GPS horloges voor kinderen zijn waterbestendig bij aanraking of tijdelijke onderdompeling in water (handen wassen, regen of per ongeluk in het water vallen). Wij adviseren echter om situaties met water zoveel mogelijk te vermijden. Laat jouw kind daarom niet actief met het horloge zwemmen of expres onder water houden. https://www.one2track.nl/one2track/nieuws/216-wat-is-het-verschil-tussen-de-modellen
Hier heeft de oudste een GPS horloge met de app van wonlex. Merk van t horloge kan ik niet vinden, volgens bol.com is hij ook niet meer leverbaar, wel een vergelijkbaar iets. Hij kan de mensen bellen die ik in z'n telefoonboek heb gezet en alleen door die nummers kan hij ook gebeld worden. Dat zijn maar 5 nummers ofzo, meer vind ik niet nodig. Ik vind alleen de GPS niet altijd heel nauwkeurig en actueel. Duurt soms even voor hij bijsteld. Verder prima ding, waterdicht ook.