Baby 8 maanden schone luier voor de nacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    M'n dochter gaat rond 19.00 uur naar bed en slaapt tot ongeveer 08.00 uur de volgende ochtend.
    Voordat ik zelf maar bed ga s'avonds kijk ik altijd nog even bij haar, soms kom ik op d'r kamer en dan ruik ik het al ja hoor ze heeft gepoept.
    Ze wordt er zelf niet wakker van dat ze gepoept heeft..
    Zouden jullie ze een schone pamper geven?
    Ik moet wel zeggen dat ze eigenlijk nooit poept naast de pamper en eigenlijk vrijwel nooit kapotte billetjes heeft..

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja! moet er niet aan denken om mijn kindje in een poepluier te laten liggen, zou het zelf ook niet willen ;)
    Dat doe je toch vanzelfsprekend als je dat ruikt? Zal niet eens in me opkomen om eraan te twijfelen..

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik zou het wel doen. Volgens mij gaat dat aankoeken als ze er de hele nacht inliggen en het lijkt me ook niet prettig liggen. Verder lijkt het me ook niet zo goed voor de billetjes.

4. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij kijken via de camera dus ruiken nooit wat ;) maar hier poept ze nooit snachts.
    Zou dr wel verschonen als ik het merk

5. beccie

beccie Niet meer actief

Als ik het voor de nacht zou ruiken zou ik het wel verschonen,
    vind het niet een prettig idee om ze de hele nacht in de poep te laten liggen, het gaat dan ook zo vast plakken.

6. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Pikt ze het als je haar verschoont? Of zit je dan anderhalf uur met een overstuur krijsend kind omdat je haar uit haar slaap hebt gehaald? Want dat zou bij mij toch wel heel erg meespelen als ze er verder geen last van heeft...;)

7. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Dat vind ik ook vervelend!

Het gebeurt bijna nooit dat ze snachts een vuile luier heeft. Maar als het toch gebeurt, dan verschoon ik haar.
    MAAR dan duurt het nadien toch wel een half uur voor ze terug rustig wordt, en in slaap kan vallen.... :(
    Dat vind ik dan toch wel zielig hoor...

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

En als je de luier in bed verschoont? Wordt je kindje dan wakker?

9. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    ze poept nooit als ze op bed ligt en als dat n enkele keer wel gebeurd dan krijst ze wel haha. ik zou haar zeker verschonen als ze gepoept heeft, slecht voor der huidje als ze er uren inligt....

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik zou verschonen omdat het meisjes is loop ze meer kans op blaasontsteking door poepluier.

Mijn dochter poept gelukkig altijd s ochtends en soms smiddags gelijk na eten 30min erna.

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik zou het zeker verschonen.
    Anders ligt ze gewoon de hele nacht in haar eigen poep:$.
    Dat vind ik echt heel zielig.

12. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik zou het wel doen.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wel verschonen, evt. in het bedje laten liggen tijdens het verschonen. Weinig licht aan en niet praten of wakkerder maken dan nodig is. Dus gewoon beginnen met verschonen en niet eerst wekken.

14. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeker verschonen, zo rustig mogelijk bij gedimt licht in bed ipv op commode. De hele nacht in een poepluier liggen lijkt me niks.

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Pffft. Hangt er ook vanaf of ze snel terug in slaap raakt of niet. Als dat in het algemeen zo is, zou ik haar zeker verversen. Zo niet, weet ik niet wat ik zou doen eerlijk gezegd...

16. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    ik zou haar wel verschonen, want ze kan er wel luier uitslag van krijgen natuurlijk dat ze het nog nooit heeft gehad zegt niet zoveel. En ik zou er zelf ook niet zo blij van worden een poepluier van uren oud `s morgens op mijn nuchtere maag moeten verschonen. Dus ik zou voor heel rustig verschonen gaan en hopelijk slaapt ze verder/snel weer.

17. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker verschonen. Al die bacterien alleen al is slecht. Daarbij zou ik het zielig vinden om het niet te doen, al zou hij huilen omdat hij wakker wordt.

18. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Ja, als ik het voor ik ga slapen merk zeker!! Die van mij hebben ongeveer hetzelfde ritme. Ik zet alleen niet mn wekker om snachts te checken. En het gebeurd wel eens dat ze halverwege de nacht poepen en dan. liggen ze er ook in.

19. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Uhm, ik doe het niet.

Nu weet ik niet of hij snachts poept of smorgens vroeg (ruik savonds niets) maar tot nu toe heb ik hem nog nooit snachts verschoond.

Zijn eerste luier is wel vaak een poepluier.

20. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    als ik jet ruik, verschoon ik in bed, en meestal blijft ze wel slapen. maar.. hier zijn het echt keutels, dus veel vegen hoeft niet.
    ik probeer wel altijd schoon te maken met een warme washand..koud doekje zou ze wakker van worden.

Deel Deze Pagina