37+0 en niet lekker in m'n vel..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Vandaag ben ik 37 weken zwanger. Afgelopen dagen is er al wat gerommel geweest: ik heb/had last van m'n darmen (dan weer niet naar het toilet kunnen, dan weer hele dunne ontlasting - sorry voor de onsmakelijke details), krampjes, harde buiken (bijna de hele zwangerschap niet gehad)..
    Vandaag voel ik me.. Apart. Ik heb hoofdpijn, buikkrampjes (voelt aan als de darmen, maar toch ook weer niet - voorweeën?!).. Maar het gekste nog: rode wangen! Als ik in de spiegel kijk, zie ik er een beetje ziekjes uit. Heb mijn temperatuur al opgemeten: 36,9, geen verhoging of iets dus!

Herkent iemand hier iets van? Die rode, blozende wangen.. Het voelt raar en het ziet er ook apart uit! Zou er iets begonnen zijn?

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Dat kan heel goed, klinkt een beetje als het 'tekenen', waar mijn moeder het wel eens over had, maar ik liep geloof ik de laatste 3 weken zo rond. :p ;)

Liefs,

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Thanks voor je reactie!
    Kijk, ik weet dat het rommelen nog wéken kan aanhouden.. Genoeg verhalen erover gelezen op internet! Alleen die rode wangen, daar hoor/lees je niet zoveel over.. :D
    Het staat wel schattig, maar het voelt zo raar haha!

4. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Bij hoofdpijn even langs je vk bloeddruk meten.

Deel Deze Pagina