De angelsounds kan echt geweldig zijn ja. Ik gebruik hem bijna dagelijks. In het begin kon ik de hartslag iedere keer op dezelfde plek vinden. Inmiddels is het wat meer zoeken omdat het kindje veel bewegelijker is. En ja ik ben het ermee eens dat andere dingen veel gevaarlijker zijn. Ons zoontje is afgelopen december na een dag overleden. Nu met de nieuwe zwngerschap ben ik bijna dagelijks bang dat het weer misgaat. De stress wat dit oplevert is veel gevaarlijker voor ons kindje dan die twee minuutjes per dag luisteren. Ik loop in een van de beste kinderziekenhuizen van het land en daar vonden ze het juist goed. Als je je er zekerder door voelt zeker doen dus!
Alle mensen! Ik ben even niet meer online geweest dus ik zie dit nu pas. Nahla ik had een heel verhaal getypt maar ik hou het heel kort naar jouw toe. Soms weet je niet het hele verhaal van iemand en kwets je iemand met wat je zegt. Ter info: ik gebruik de angelsound absoluut niet voor mijn lol maar medisch gezien noodzakelijk. Het gebruik van een angelsound was minder erg dan hetgeen er anders aan de hand is. Meer ga ik er niet over uitweiden en als enige tip kan ik je meegeven ga genuanceerder ter werk want je kwetst mensen ontzettend.