Wie ook hevige buikgriep?

Discussie in 'De lounge' gestart door mellanie76, 18 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellanie76

    mellanie76 VIP lid

    5 aug 2016
    17.645
    800
    113
    moeder
    Rotterdam
    Hallo dames,
    Mijn vriend en ik hebben sinds zondag plotseling last van erge buikgriep!
    Heel erg overgeven en diarree.Ik heb zelfs ontzettend pijn in mijn ribben van het overgeven.Bijna tot niets instaat en dat met twee kleine kinderen( 4 jaar en 5 maanden)
    Wie heeft hier ook last van?
    En hoe doen jullie dat met de kinderen!
    Alvast bedankt!!
     
  2. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Het heerst op het moment weer erg.
    Zelf nog niet gehad. Maar dochter wel en veel collega's.
    Toen wijzelf vorig jaar beide zo ziek waren heeft mijn moeder mijn dochter opgehaald. Weet niet of dat een mogelijkheid is?
     
  3. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Ja, ik heb he donderdag gekregen, mijn kinderen het hele weekend en nu mijn man.

    Gewoon uitzieken, de WC vaak schoonmaken en de kinderen pyamadagen laten doen. Als ik zo ziek ben doe ik ook niets met de kinderen, dan zet ik gewoon de tv aan en ga op bed liggen (slechte moeder :rolleyes:)
     
  4. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Hier ook helaas. Het is een hardnekkig beestje! Zoontje is 2x hervallen (hij is wel gevoelig aan buikvirussen). We hebben het hier thuis allemaal gehad.

    Als ik zelf te ziek ben om voor de kindjes te zorgen komen grootouders of een vriendin oppassen.

    Veel beterschap!
     
  5. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    jep ik ook..
    al heb ik nog een 2 maand oude baby om volledig voor te moeten zorgen als mijn vriend aan het werk is, naast de 3 'grotere' kinderen die al vrij zelfstandig zijn..
    gisteren kon ik echt niets, vandaag redelijk op de been maar doe nu voor 30min. even de ogen dicht ben kapot
     
  6. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wie OOK? Je bedoelt wie NIET XD Al sinds september heerst het enorm en het is zo hardnekkig als de pest helaas.

    Beterschap!
     
  7. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    Ja hier ook, eerst mijn dochter van bijna 11, daarna en nu nog steeds mijn zoon van 5 en sinds zondag ben ik aan de beurt.
    Geen achterban, dus ondanks zal ik wel door moeten.
    Dat betekende gisteren op de bank liggen en bliksoep met brood en pyamadag.
    Vandaag na een hele goede nacht (gelukkig) van 11 uur slaap gaat het al beter al is de diarree nog niet weg, tot zover gaat het redelijk.
     
  8. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Mijn advies, handen na toiletbezoek minimaal 20 seconden met zeep wassen. En alle deurklinken in huis twee maal dagelijks schoonmaken met Dettol (ontsmettingsmiddel wat je moet verdunnen met water). Dat iedereen elkaar zo besmet kan echt voor een groot deel worden voorkomen.
     
    Marleen31 vindt dit leuk.
  9. Pepijnn

    Pepijnn Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Echt? Ik hoor mensen alleen over gewone groep. En op het kdv heerst alleen hand-voet-mondziekte.

    Beterschap TO!
     
  10. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.569
    470
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hier gelukkig niks, en hoop ook dat het ons bespaard blijft, ik heb emetofobie, dus ik ben als de dood! Op de school van m’n dochter hoor ik alleen veel keelpijn, hoesten en gewone griep.
    Hygiëne is ook het toverwoord.

    TO: Hier zijn we gelukkig nooit allebei tegelijk ziek, maar anders kan mijn man vrij nemen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit zou ik getypt kunnen hebben :)
     
    Marleen31 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina