hallo allemaal, ik zit in een situatie waarin ik me helemaal gek kan maken, ik weet niet meer wat ik moet doen, mischien dat iemand mij advies kan geven? 16 nov 2012 heb ik een miskraam opgewekt via tabletten omdat het hartje niet meer klopte. 26 nov 2012 is het bloeden opgehouden. 24 dec 2012 ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden na de miskraam-bloeding. 30 dec 2012 is mn menstruatie gestopt. 26 jan 2013 ben ik weer ongesteld geworden, alles heel normaal zoals ik altijd ongesteld ben, alleen hierbij viel het me op dat ik dus een cyclus heb van 33 dagen ipv de 28 dagen wat ik voor de miskraam en zwanger periode had. 1 feb is mn menstruatie gestopt. vandaag is het de 28e februarie en op de kalender staat dat ik vandaag ongesteld zou moetten worden, wat dus niet is gebeurd, ik heb geklust op 8 en 11 februarie. ik heb nu al een week dat ik mn eierstokken voel en de afgelopen 3 dagen ook een soort van menstruatie pijn en lage rugpijn net alsof ik ongesteld moet worden of ben, maar het niet ben. ik heb een clear blue test geprobeerd daar stond op niet zwanger, ook heb ik de kruidvat 2v5 test gedaan, die bleef ook wit. ik weet niet wat ik nu moet doen en voel me een beetje radeloos omdat ik niet goed tegen ontwetendheid kan. mn temperatuur is 37,2. en ik heb geen pijnlijke borsten wat ik wel bij mn eerste zwangerschap heb gehad en ook bij de zwangerschap wat in een miskraam is uitgelopen.. wie o wie kan mij advies geven??? xxxx
Ik zou proberen om je er minder op te focussen.Als je je veel focust op je lichaam begin je op den duur van alles te voelen. Stress kan ervoor zorgen dat je menstruatie uit blijft of later op gang komt. Laat het allemaal rustig op zijn beloop en geef je lichaam de tijd om zich te herstellen van de miskraam. Alvast veel succes bij het klussen en hopelijk ben je snel zwanger.
Zoals er daarnet ook al in je topics werd gezegd, je cyclus is gewoon in de war door de MK. Wacht het gewoon af.
Zoals ik net ook al zei: Je cyclus kan erg in de war zijn door je MK. Zou me dus nog niet druk maken.
Ik heb hetzelfde gehad, 4 testen gedaan, 3 dagen later werd ik toch ongesteld.... Maar paar weken geleden eerst negatief getest, 3 dagen later wel positief. Kan twee kanten op, wacht het maar een weekje af... (pfffff, ik weet het ) Succes
De naam reedkever was makkelijk te onthouden omdat ik als kind Met een vriendin een geheime plek had op een vakantiepark en dat plekje noemden wij "reedkever" we zagen een zwarte kever en reed van reet "kont" omdat we dat toen grappig vonden hebben we er reedkever van gemaakt hahaha
Maar wanneer zou ik het beste weer kunnen testen? Maandag? Of 11 maart? Ik voel een lichte menstruatiegevoel in mijn onderbuik al paar dagen en mijn onderrug is pijnlijk... Waarom duurt het nou zo lang....!!
Ik snap je frustratie. Ik heb ook steeds negatieve testen verschijnselen van zwangerschap maar nog niet ongesteld. Ik heb besloten even niet meer te testen. Die dingen hebben me handen vol geld gekost.
Ja erg he ben nu ook al 57,- lichter deze maand.. Kheb nu nog 2 testen over 1. de clearblue indicator, zwanger of niet zwanger en 1. 2v5 kruidvat test. Welke zal ik het beste kunnen gebruiken en wanneer?
Ik zou eerst de goedkope gebruiken, krijg je dan een licht positiece of twijfeltest zou ik cb doen. Lekker duidelijk, maar te duur om steeds 'lukraak' mee te testen
Ik wil trouwens we'll even kwijt dat ik erg dankbaar ben voor jullie reacties en dat jullie echt topvrouwen zijn allemaal! Wat mooi dat we elkaar zo kunnen helpen terwijl we elkaar niet kennen en we metelkaar meeleven en liefde geven. Echt heel veel respect voor!
ja dat zou wel kunnen maar ik weet zeker dat hij me als advies gaat geven dat ik dan een week moet wachten en dan moet gaan testen en ik ben nu zo flauw van het wachtten en ik kan niet tegen de spanning....! Ik ben nog steeds nie ongesteld en mn onderbuik voel ik nog steeds steekjes...