hoi Dames, Ik ben erg nieuwsgierig welk wasmiddel jullie gebruiken en gebruikt hebben en welke het beste bevalt.Ik ben op zoek naar een goede wasmiddel maar er zijn zoveel merken..Ik heb nu een tijdje eigen merk gebruikt van c1000 maar vind niet dat die goed wast. Wasverzachter gebruik ik robijn vind ik de beste.
Robijn. De grotere fles en dan de roze of blauwe. De wasverzachter ook van robijn, de hypo allergene.
Die van de lidl zijn goed (poeder variant). Krijg (bijna) alle vlekken eruit. C1000 ben ik ook niet tevreden over. Gebruik nu die van Witte reus en colour reus, maar meer omdat ik een niet ziek zijn bon had van mijn werk (horecagroothandel). Moet even kijken wat ik daarna doe. Via mijn werk krijg ik 10% korting op aankopen op mijn werk, waardoor de wasmiddelen (a-merken) interessant zijn om te kopen. Qua wasverzachter gebruik ik die van Robijn, maar gebruik ook wel Lenor. De wasverzachter van de Lidl gebruikte wij voorheen en die zijn ook prima hoor. Wasverzachter van de C1000 en Nettorama die geur vervliegt snel.
Robijn klein en krachtig en Robijn wasverzachter (paars of rose). Heb weleens uitstapjes gemaakt naar Ariel (krompen mijn kleren van!) en Witte Reus (rook niet lekker)... ben er erg tervreden over en is vaak in de aanbieding bij de AH, heb het nog nooit niet in de aanbieding gekocht
Klein en krachtig van Robijn. De roze ruikt het lekkerst vind ik... verder de oranje, en twee verschillende voor de witte was. Ik gebruik geen wasverzachter.
voor mij het beste is wasmiddel: ariel pods de groene wasverzachter: soupline (blauw) echt TOP geurt superlang!!
Ik koop eigenlijk altijd wasmiddel als het in de actie is, dan koop ik een paar pakken of flessen tegelijk. Ik koop dan wel ariél, omo of dash, en voor de zwarte was robijn black velvet. Wasverzachter heb ik ook van robijn, ik vind die groene ( meloen en nog wat ) en die oranje rode ( klaproos en perzik ) het lekkerst.
Van de Lidl Formil, als beste getest, al een aantal jaar. Is ook regelmatig in de aanbieding, 2 voor 5 euro dacht ik...
Ik gebruik vanalles.. mn vriend haalt altijd weer random merken (omdat ie blijkbaar niet kan onthouden welk merk er thuis staat) maar ik vind het wel prima, zolang het maar lekker ruikt!