ons kindje wordt in januari verwacht. Heb je dan zo'n voetenzak nodig of is zo'n compleet buitenpak ook goed icm dekentje of zo?
Ligt er maar net aan wat je doet met de maxi cosi. Dochter is van december, maar bij haar heb ik hem nooit gemist. Ik gebruikte de lodger wrapper om haar warm te houden van huis naar auto en andersom. Ik gebruikte toen de maxi cosi nooit op de kinderwagen. Nu bij nummer 2 zou ik hem wel willen hebben, want ik doe nu veel vaker even snel een paar boodschappen en zet dan de maxi cosi op de kinderwagen. Ik los het nu op met een dekentje en een winterjasje, maar de voetenzak was hndig geweest. Nodig is het dus niet, maar het kan wel handig zijn. Rits hem dan wel open in de auto of winkel, want soms kom je van die kindjes tegen die het bloedheet hebben in een dichte voetenzak in een winkel!
Wij hebben wel een voetenzak bij de maxicosi, maar die ik heb eigenlijk nooit gebruikt. Bij Milan al niet en nu weer niet. Ik vind zelf een lekker warm jasje en een dekentje over de beentjes veel fijner werken. Of zo'n lekkere wikkeldeken die ook in de maxicosi kan. Wij gebruiken de maxicosi wel echt alleen voor in de auto en niet om mee te gaan wandelen oid.
onze dochter is van augustus. eerst had ik allen ene vestje met dekentje maar we hebben nu een voetenzak gekocht. We moeten soms lange autoritten maken naar familie en dan vindt ik zo'n jasje niet lekker zitten, omdat ze door de maxi cosi toch in een wat kramme houding zitten. jasje krult dan zo op het borstje. Dus in de auto heb ik dan de voetenzak half aan. Ook gebruiken we de maxi cosi voor even in en uit de auto bij bijvoorbeeld, supermarkt, ziekenhuis, cb enz. en dan doen we hem helemaal dicht.
Onze zoon is in februari geboren en ik heb hem niet gehad en nooit gemist ook. Gewoon kleertjes aan, jasje aan en als het heel koud is een dekentje inderdaad.
onze oudste is van juli, de jongste van oktober... bij de oudste hebben we jasje + dekentje gebruikt en nu gebruiken we een jasje + snoozebaby wikkeldoek... héérlijk ding zeg! Eventueel nog een extra dekentje eroverheen, maar het is zo al warm genoeg tot nog toe..
Ik gebruik de voetenzak, geen geklungel met jasjes , kind in de maxicosi, zak dicht en klaar is kees.. Als het heel koud wordt, doe ik haar eventueel een vestje aan maar is nu nog niet nodig, ze heeft het meer als warm genoeg...
wij bij beide kids niet gebruikt, eentje van okt en eentje van maart. Ze zaten dan ook alleen in de maxi cosie in de auto en dan was een dekentje evt met soepeljasje als het koud was warm genoeg.
Ik doe ook geen jasje aan vind ik zo opgepropt zitten. Kind erin zak dicht ritsen en hup je bent klaar.
Wij hebben de voetenzakken afgelopen winter gebruikt. Ik vind ze ideaal. Werkt veel makkelijker dan wikkeldoeken of losse dekentjes of zo. Wij zijn ook begonnen met een wikkeldoek, omdat ik dat er leuker uit vond zien, maar we zijn toen het koud werd toch snel overgestapt op voetenzakken. Je hoeft hem alleen maar dicht te risten en je kan op pad. Wij hebben de maxi cosi's nooit op een kinderwagen gebruikt, maar alleen in de auto. Ook dan het geld dubbel waard.
hier ook ideaal, inderdaad geen dikke jasjes nog, rits die zak dicht en klaar..en hij blijft er heerlijk warm in!
ik gebruik de maxi alleen voor snel boodschapje of voor het vervoeren van A naar B...nou van huis naar de auto, in de auto en van de auto naar weer een huis ofzo...is niet nodig hoor...ik doe altijd een dekentje desnoods over em heen.. Maar hij zit zo opgepropt met dikke kleding/jas/pak heeft het echt niet koud.. Ik vind het niet nodig...maar dat komt omdat ik de maxi cosi niet gebruik om te wandelen...
Hier ook een februari kindje. Heb de zak veel gebruikt, soms zelfs icm een jasje. Zak is ideaal maar niet noodzakelijk. Andere oplossingen zijn veelal mooier en goedkoper, maar voetenzak is waarschijnlijk warmer er makkelijker in gebruikt.
Ons kindje is van juli en in t begin ging het prima met een dekentje. Voetenzak zou toen ook véélste warm zijn geweest. Maar nu de koude dagen eraan komen, heb ik toch maar een voetenzak gekocht. Daar zit ze heerlijk in en het is super handig. Maar in de auto, winkel etc. wel even openritsen, want ze krijgt t er behoorlijk warm in anders. Ik gebruik de maxicosie soms op het wagenonderstel bij boodschappen of (kort) winkelen, als ik met de auto ga. Scheelt weer gesjouw.
Ik vond het ook ideaal die voetenzak, en als ik ergens binnen was kon ik het bovenste deel eraf ritzen dus dat was erg handig nu gaat hij ook zeker weer gebruikt worden!!! liefs Es