Hoi dames, Even een dilemma vraagje..... Ik mag mn abbo weer verlengen.. Maar twijfel tussrn 2 toestellen... Welke zouden jullie nemen? Samsung Galaxy Alpha of de Sony Xperia Z3 Compact? Camera zouden beide elkaar even goed doen.. (Ook al is op papier de sony sterker). Zelfde geldt voor de batterij.. Ik neig meer naar de samsung, maar betaal er een 10 meer p.m. voor (actie erbij met tablet) maar ja de sony is ook een goed toestel... Ik zoek beetje ervarings deskundigen
Met deze types ben ik zelf niet bekend, maar wel met de merken. Mij beviel Samsung Galaxy beter dan de Sony Xperia. En dan even los van jouw vraag, vind ik 10 euro extra per maand wel veel geld. Mijn complete abonnement kost 10 euro per maand! Is wel zonder toestel, maar toch...
Houd er rekening mee dat de Alpha niet zoveel opties heeft als de S5. De Alpha is meer uitgebracht vanwege design. Overigens wel een goed toestel. Zelf ben ik na jaren Iphone nu gebruikster van een Z3 de gewone en niet de compact maar wow wat een kwaliteit van camera en mogelijkheden.Vooral de erg lange batterij duur! Weeg je keuze af op wat je belangrijker vind
Ik heb ook de Sony xperia compact. Wat een heerlijk toestel. Makkelijk in gebruik, en de lange batterijduur is echt top. Meestal 2 a 3 dagen met de batterij en gebruik hem wel intensief. En de foto's ook helemaal top. Veel opties. Tja ik heb eigenlijk helemaal geen negatief ding over de Sony. Ik neem hem zelfs mee onder de douche zodat ik muziek kan luisteren