paar vraagjes....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door frummeltje31, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hallo,

Tot mijn grote verbazing bleek toen ik dacht aan een blaasontsteking, ik zwanger te zijn! Omdat ik vorig jaar november een miskraam gehad heb, kwam dit na een lange tijd als geschenk uit de hemel.

Het gaat gelukkig nog steeds goed, ben nu ongeveer 6 a 7 weken zwanger. Heb waarschijnlijk al over 2 weken een termijnecho. Dus dat is mooi!

Nu mijn vraagjes, omdat ik natuurlijk een klein beetje onzeker ben af en toe:

- ik had zondag een witte afscheiding, nou weet ik dat dat redelijk normaal is. Maar nu niet meer, is dat erg?

-en kan het af en toe ook wat gelig zijn?

- de reden dat ik en ook de doktersassistente aan een blaasontsteking dachten was omdat ik zo'n last had onder in mijn rug en buik. Nu is de pijn in mijn rug inmiddels zo goed als weg (alleen als ik niet goed zit, voel ik het nog een beetje) en in mijn buik rommelt het gewoon lekker. Kan dit bandenpijn zijn geweest?

-ik heb wel wat rommelende darmen, ontlasting is echter nog redelijk normaal. Wel wat dunner en minder. Maar nog geen obstipatie. Heb af en toe last van lucht. Is dit ook normaal?

-verder heb ik gewoon de standaard kwaaltjes, moe, soms misselijk, emotioneel of geirriteerd, steekjes onderin, trekkende liezen en pijnlijk tepels en borsten.

Sorry voor alle vragen, maar was er gewoon nieuwsgierig naar.

Alvast bedankt!
    Groetjes, Denise

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi denise,

Meid je klinkt harstikke zwanger! Gefeliciteerd!
    De rugklachten hebben waarschijnlijk temaken gehad met de groei van de baarmoeder over een bepaald punt heen. Witte/gelige afscheiding is normaal. Het zal gedurende de zwangerschap steeds veranderen van weinig naar veel van slijmerig naar waterig.
    Darm gerommel komt door dat deze nu ruimte moeten gaan maken voor d egroeiende baarmoeder. Geen zorgen.

Imke

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Dank je wel! Het gaat nog steeds prima en ik probeer langzaamaan steeds meer te genieten.

Spannend hoor!

Groetjes, Denise

Deel Deze Pagina