Ontzettend strakke huid om me buik heen.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by angiebaby, Mar 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    Beste verloskundige.

Ik heb van de week voor het eerst 2 keer een flinke harde buik gehad doordat ik toch te zwaar gewerkt heb terwijl ik al 50% ziekgemeld ben.

en de verloskundige zegt dat ik ook al oefen weeen heb want onderin me buik trekt me baarmoeder ff 2 seconden samen en dan weer los zeg maar.
    Ongeveer 12 keer op een hele dag.
    Baarmoeder mond is weer gecontroleerd was weer netjes gesloten.

Nu mijn vraag:
    Ik heb nu een paar dagen dat mn huid rond mn buik zo strak staat dat het net lijkt ofdat t op knappen staat.

Ik heb ook t idee dat we beiden weer een groeispurt hebben deze week zal dat dan ff weer t oprekken van mn huid zijn omdat we groeien?
    Heb ook een beetje een zeurend menstruatie gevoel.
    En het voelt niet als een harde buik maar het staat wel erg strak waardoor ik ook niet lekker doorkan ademen.
    Net ofdat je teveel hebt gegeten zo voelt het maar als je ook voelt kan je de buik bijna niet indrukken zo op spanning staat het.

Ps:ga morgen ook weer voor de zekerheid op blaasontsteking laten testen.

Alvast bedankt!:)

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Angiebaby.

Door het groeien van de buik, komt inderdaad je huid op spanning te staan, de ene zwanger heeft hier meer last van dan de andere. Wat kan helpen is je buik lekker insmeren, 2x per dag, dit mag gewoon met bodylotion.
    En zeker na een groeispurt voelt je buik strakker aan.

En rustig aandoen, zodat je niet meer last krijgt van harde buiken.

Groetjes Ineke.

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    dankjewel!

Share This Page