hoi hoi ik ben op het moment 26 weken en 5 dagen zwanger van mijn eerste kindje.. vorige week donderdag en vrijdag 2 drukke dagen gehad en was toen ook totaal gesloopt...dus van t weekend lekker niets gedaan en op de bank gelegen...nu doe ik al vrij weinig omdat ik in de ziektewet zit met lage bloeddruk,ijzertekort en veel braken e.d. maar nu heb ik het afgelopen weekend veel harde buiken gehad en staat de hele dag mijn buik "strak"..en bij mn schaamstreek een beetje drukken gevoel...het doet geen pijn maar is meer een naar gevoel..maar nu had ik vandaag bij het toilet bezoek allemaal slijm...geen gewone afscheiding maar meer een soort van "rochel diep vanuit je keel".. kan dit kwaad? ik zit te twijfelen of ik de vk zal bellen maar aangezien ik morgen vroeg een afspraak heb om 9.20 uur.. twijfel twijfel... groetjes onzekere bien
hoi kijk het even aan, op zich is slijm geen probleem, dat komt wel vaker voor. Als je het niet vertrouwt of je bent er onrustig door moet je altijd even bellen. Mirjam