Ik vroeg me af of jullie kinderen na in de tuin in het zwembad te zijn geweest nog in bad gaan of onder de douche?
nou douchen doen ze hier maar 2x per week. maar wel elke dag voor het slapen gaansowieso wassen van gezicht, handen en voeten ja. of ik spoel ze snel effe af maar dan gewoon alleen met water. teveel zeep kunnen ze hier niet tegen. en nee ze stinken niet
Nou....het strand met zeewater en zand vind ik een ander verhaal dan een badje in de tuin. Onze oudste doucht sowieso voor het slapen gaan maar onze jongste is echt doodmoe nu 's Avonds. Ondanks dat hij echt niet lang in het badje gaat. Meestal eind van de ochtend even en dan eind van de middag nog even. Na het eten valt hij meestal gelijk in slaap. Gisteren heb ik z'n tandjes nog even gepoetst en hem daarna zo in bed gelegd.
Nee hoor, ik ben niet van de werkverschaffing! Er gaat schoon kraanwater in het badje! Ze gaan her sowieso niet elke dag in bad of douche.
Ligt eraan, soms gaat ze alleen in het badje en daarna in een handdoek en weer naar binnen ofzo. Soms speelt ze continu buiten, dan is ze na een dag badderen/spelen echt wel vies en gaat ze nog even in bad.
Ik heb nu zelf de puf niet om het grote bad in de tuin te zetten, dus hij speelt gewoon lekker in z'n babybad (kan nu nog nu de beeb er nog niet is haha). Savonds na het eten doe ik er voor de laatste keer nog een keer schoon water in en dan was ik hem even daarin en dan hoeft hij niet meer onder de douche natuurlijk
Ik was juist van plan om 2 vliegen in 1 klap te doen. Schoon kraanwater in zijn schelpje, lekker spatteren en hoppakee shampoo op het bolletje.
ja hier gaan ze na het zwemmen naar boven om te douchen en dien wat droogs aan. Maarja op dagen als vandaag is het al heel de middag zwemmen en zo na het eten weer dus dan is het douchen en naar bed.
We hebben een zwembad zonder chloor (ze is net 2 jaar) Dus om de dag schoon water erin. Zodra de buurm Ze gaat njet extra onder de douche.
Gister en vandaag wel na de laatste zwemronde samen een snelle douche genomen, hoofdzakelijk omdat ie het koud had maar vond het zelf ook wel ff lekker en dan zijn we klaar...in bad na een middag in het zwembad vind ik dan weer overdreven.
nee, ze zitten de hele middag in het badje, ze zijn dan schoner dan schoon , ga ze dan echt niet ook nog eens laten douchen
Ik "douche" hem buiten. Hij gaat op een kinderstoeltje zitten. Ik heb dan een bak gevuld met zuiver kraanwater. Lekker lauw en dan was ik hem op zijn stoeltje. Haren wassen met een gietertje. Afdrogen en dan naar binnen melkje drinken en naar bed. Dan zijn zijn haartjes weer droog
Nee hoor, het badje blijft hier niet staan. Dus elke dag nieuw water erin. Dan komt hij er schoon uit. Douchen of in bad, dat doen we om de dag. Na het buiten spelen handen wassen (vaak ook voeten) en 's avonds een washandje over zijn gezicht en hij gaat schoon in bed.