Wat vind je leuk/fijn aan je man

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 2 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Nav het irritatie topic, en vele andere topics over mannen vroeg ik me af waar jullie blij mee zijn bij jullie mannen?

Mijn man is allereerst een hele leuke papa voor ons zoontje. Daarnaast is hij grappig, kunnen wij meestal goed met elkaar praten, hij is erg slim en voorziet me dan ook wel van advies in moeilijke situaties (bij privezaken werkt dat helaas niet), hij weet me meestal s avonds wel af te remmen zodat ik ookeven op de bank zit, we hebben nooit ruzie/discussie over geld of de zorg voor de kleine. En hij zorgt altijd dat we wat leuks te kijken hebben als de kleine op bed ligt.

2. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man behandeld me als een prinses vooral als ik zwanger ben. Hij respecteert en accepteert mij onvoorwaardelijk. Hij zal me nooit afvallen tegenover iemand anders en maakt alleen grapjes over mr waarvan hij weet dat ik ze kan hebben.
    Als ik hem om zijn mening vraag over kleding of bv mijn gewicht zal hij altijd eerlijk antwoorden maar doet dit zonder mij onzeker te maken.
    En we kunnen echt ontzettend lachen samen!! Hij is echt mn allerbeste maatje...
    en hij is goed in bed :D

Als papa is hij geweldig. Hij is super lief en duidelijk voor de kinderen, heeft alles voor ze over en is apetrots op ze.

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Alles!
    Vind het heerlijk om naar m te kijken als ie zn ding doet enz.
    Dat ie me kent en weet wanneer ie wel of niet isets mag zeggen

4. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is een fantastische echtgenoot en een supervader. Hij heeft dagen met onze kinderen gelopen omdat het huilbaby's waren. Hij werkt nog maar 4 dagen en heeft dus 1 dag alleen met de kinderen waar hij echt van geniet. Daarnaast is hij een hulp in de huishouding (nooit te beroerd om te stofzuigen) en tja eigenlijk is hij gewoon fantastisch. Ik heb eigenlijk geen enkel minpunt.

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Herken me ook echt helemaal in wat jullie schrijven! Heerlijk om te zien al die ♡♡♡♡

Hoe lang zijn jullie al samen??

Hier 11 jaar

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn man is heel lief,zacht en zorgzaam, tegelijkertijd is dat soms een irritatie puntje omdat hij het echt altijd voor iedereen goed wil doen en sommigen daar echt misbruik van willen en kunnen maken

Maar hij doet echt alles voor zijn gezin en naast de meest geweldige papa zijn voor zijn kinderen is hij als man in onze relatie ook super,
    We kunnen samen huilen samen lachen samen boos zijn overal over praten, niets is hem te gek af om open en eerlijk over te zijn, en dat weet hij bij mij gelukkig ook.

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn vriend zorgt er voor dat ik me rust echt pakt. Stelt me altijd gerust als die weet dat ik me ergens zorgen over maakt. Daarnaast heeft ie een goed gevoel voor humor en zie ik hem nu al helemaal veranderen naar een papa figuur ♡

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hij is mijn allerliefste en beste maatje. We kunnen samen lachen, huilen, boos worden, alles.

En nu, zoooooo lief! We zijn in ons eerste icsi traject, en hij zorgt dat de spuiten optijd buiten de koelkast liggen, hij is bereikbaar tijdens controle echos, en ook echt bereikbaar, niet op zijn werk bereikbaar, maar ik zit thuis te wachten op je telefoontje bereikbaar. (hij zou het liefste mee willen, maar dat redden we niet altijd qua reizen/werken/planning).

En, soms, dan fluistert hij dan s ochtends "ik vind je zo stoer". Nou echt hoor, haha dan wordt ik ineens een watje.. want dat vind ik toch zo lief!

we zijn 6,5 jaar samen.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Alsof je het over mijn man hebt:)

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Leuk draadje! Eerst even lekker oppervlakkig: Mijn man is echt een lekker ding, dat was het eerste waar ik op viel (hij is lang, heeft van die brede vierkante mannenkaken en dan een baardje van een paar dagen, zo mannelijk mmm! oh en dat donkerblonde haar en die groene ogen met een heel licht tintje <3 jup liefde op het eerste gezicht!) maar toen ik hem leerde kennen was hij gelukkig meer dan een lekkere vent :D Hij is super droog qua humor, staat altijd voor me klaar, veroordeeld me nooit, toont begrip, is zo trouw als een hond en is de leukste vader die de kinderen kunnen wensen. Ook is hij van binnen stiekem een super nerd ( hij is programmeur) maar zo ziet ie er gelukkig niet uit, want ik heb weinig met computers en de onverzorgheid die je soms ziet bij de die-hard ontwikkelaars ;) Hij heeft zich binnen een jaar opgewerkt van starter tot stagebegeleider en wordt binnenkort afdelinghoofd van de Adroid department. Hij werkt keihard, zodat ik thuis kan zijn bij de kindjes. Oh en hij woont pas tien jaar in Nederland (hij is een Zuid-Afrikaanse Brit) en heeft binnen 2 jaar zo goed als accentloos Nederlands leren spreken en schrijven. Hij is beter in het huishouden dan ik, download mijn favoriete chickflicks, koopt vaak zomaar bloemen voor me etc. Ik weet dat ik ontzettend veel geluk heb met mijn man! En al klaag ik weleens dat ik al het werk heb gedaan mbt de zwangerschappen en de kinderen niets van mij lijken te hebben geerfd, toch ben ik trots dat onze zonen zo op hem lijken. En voor ik jullie ga vervelen met mijn verliefde gezwam, laat ik het hier maar bij haha :)

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Mijn man is mijn beste maatje. Hij is leuk, grappig, knap, goede papa, begrijpt mij, accepteert al mijn perfecte imperfecties en ik de zijne, kan me openbaar voor paal zetten, maar voelt precies aan tot hoever hij kan gaan (andersom precies hetzelfde trouwens), goed in bed.........eigenlijk alles aan hem is leuk. Mijn man, vriend, maatje voor het leven

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Mijn man is mijn alles
    Kunnen samen lachen huilen ruzie maken uitpraten en hij is een goede minnaar

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hij is super lief, zegt elke dag paar keer dat ie van me houdt en dat ie zo gelukkig is….

heel attent, krijg regelmatig wat leuks van m…. of hij gooit ineens 150 euro naar me toe zodat ik lekker kan winkelen :D

Hij laat mij vaak uitslapen als ik vrij ben, omdat ie weet dat ik snel moe ben…

Hij is de beste vader die er is….

En hij is mijn maatje, mijn partner…. voel me heeeel erg op mijn gemak bij hem, hebben op alle fronten dezelfde interesses en dus nooooooit discussies ergens over (als vakantiebestemming, dagbesteding, avondeten). Zitten altijd op 1 lijn :D

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Mijn man en ik kunnen ontzettend met én om elkaar lachen. We staan onvoorwaardelijk achter elkaar en zorgen voor elkaar. Hij behandelt me absoluut niet als een prinses (hoeft ook niet) en hij doet nauwelijks iets in het huishouden maar hij is een lieve en betrouwbare echtgenoot en papa. Af en toe kan hij me wel ineens heel erg verrassen met een lekker etentje of gewoon door iets mee te brengen dat ik heel leuk of lekker vind. Juist omdat hij niet zo'n heel attente man is, is dit dan heel leuk. We hebben al de nodige hobbels gehad in het leven maar we knokken ons er altijd samen doorheen. Ik zou me geen leven zonder hem kunnen voorstellen.

15. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dat hij altijd rustig blijft ... al zou ik het wel fijn vinden op het moment van een ruzie/discussie dat we ff lekker zouden kunnen bekvechten ... maar helaas dat zit er niet in :D Ook maar goed ook!

16. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik vind dit nou eens een leuk onderwerp! Die arme mannen die hier op t forum vaak de wind van voren krijgen.
    Mijn man is geweldig! Hij is zorgzaam, geduldig en blijft rustig, in tegenstelling tot mij. Kunnen goed over dingen praten die ons bezig houden. Daarbij is hij nog eens een super lieve vader. Nog steeds verliefd, en ik hoop dat dit blijft tot we hoog bejaard zijn.
    Nu 7 jaar samen, waarvan 5 getrouwd.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Hij steunt me onvoorwaardelijk, is ontzettend zorgzaam, een hele goede papa

18. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oow heerlijk zo'n positief topic! Hou ik van :)

Mijn Lief is gewoon de allerbeste, allerliefste en de eerste met wie ik echt álles kan delen.
    Het was liefde op het eerste gezicht en ik heb nooit meer één tel getwijfeld.
    Hij is de eerste aan wie ik vertel wat ik heb meegemaakt, wat ik leuk of juist niet leuk vind, hoe ik me voel, wat ik denk etc.
    Dat kan ik zelfs bij mijn beste vriendinnen niet.
    Hij is enorm zorgzaam en begaan, liefdevol, begripvol, staat altijd voor me klaar (en voor anderen), heeft altijd een luisterend oor en zal nooit ergens over oordelen.
    Hij is een geweldige vader, was dat ook meteen vanaf dag één voor onze oudste zoon, die al 2,5 was toen we mijn Lief leerde kennen.
    We hebben nooit ruzie, kunnen over alles praten, hebben over zowat alles dezelfde ideeën en meningen, dezelfde interesses, staan op dezelfde manier in het leven en hebben dezelfde dromen.
    Kortom; perfect match :)

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Kort en krachtig: Alles!
    Hij is perfecte vader en perfecte man&#10084;&#65039;.

20. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn man komt altijd voor mij op. Ik ken geen enkele keer dat hij dat niet heeft gedaan. Hij beschermt mij altijd tegen een ander en laat mij altijd lachen. Hij is soms moeilijk te begrijpen, maar verder hebben we het heel goed samen.

Hij belt mij altijd vanuit zijn werk als hij klaar is, omdat hij dan wil weten hoe het met mij gaat en de kleine. Verder is hij een super-papa, ons meisje is dol op hem en hij op haar. Ze zoekt altijd naar hem als hij weg is.

Wij zijn in september 4 jaar getrouwd. Hopelijk nog vele jaren erbij :)

Deel Deze Pagina