vaker dan eerst naar wc.. grote boodschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Annemarie76, Jul 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Nu heb ik hier van velen gelezen dat ze soms diarree hebben voordat de bevalling begint.. Maar ik heb vandaag ook al drie keer zitten te poepen..laatste was wel vrij zacht..:)

Vind t zo vaag.. Ook steeds zo'n raar gevoel in mn lijf.. voornamelijk in mn onderlijf..
    Beetje kriebels van "ik heb er zin in" zoals bijvoorbeeld t op vakantie gaan.. maar dan weer meer drukkend op mn bekken, dan weer trekkend bij t schaambeen.. En dan voel ik me weer "gewoon"..

Stille hoop dat t begint.. maar zou wel vroeg zijn, ben net over de 37 weken heen..
    Ik hoop dat t de kleine is die aan t indalen is, want dat was tot afgelopen maandag nog niet gebeurd..
    Nu moet ik morgen naar de gyn, vanwege hoge bloedsuiker vorige week, dus ben heel benieuwd hoe we de laatste weken ( als t al weken worden) door komen..

Iemand die die gekke en vooral wisselende gevoelens herkend?

2. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik ken dat gevoel als mijn darmen van slag zijn. Ik heb een prikkelbare darm en heb dat dus nogal vaak. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet al aan het rommelen zou kunnen zijn hè ;).

Succes er mee in elk geval!

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    het kan een voorteken zijn maar heoft niet hoor. kan dus ook gewoon van het weer komn. of idd dat de kleine indaald.

me schoonzussie heeft het echt een aantal weken gehad en werd dr gek van.

4. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Mijn darmen zijn ook echt van slag. Moet sinds de laatste 2 weken elke dag wel 3x naar het toilet. Ik wijt het maar een beetje aan de warmte in combi met de zwangerschap.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    heb ook wat meer last van zachte hoopjes en winderigheid :)
    Verder nog geen klachten.

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik heb er ook al 2 weken last van. Ze zeggen wel eens dat je lichaam aan een "schoonmaak" begint voor de bevalling, maar of dat echt zo is??? Bij mij zegt het blijkbaar niet zo veel....

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Vanmorgen bij de gyn. geweest..
    Kleintje is nog niet ingedaald.. Dan zal t wat anders zijn.. misschien ook wel door de warmte... Geen idee.. ik wacht t rustig af..

8. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik heb ook mijn hele zwangerschap nog geen last gehad van verstopping, wat ik normaal wel heb.
    Je lichaam gaat inderdaad voordat je gaat bevallen je darmen leegmaken, dat was in ieder geval bij mij wel zo bij mijn eerste bevalling.
    Toen de weeen eenmaal op gang waren moest ik direct naar het toilet.
    Als het nu het geval was geweest had je het vast wel gemerkt ;)

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    nee helaas...

Zou me ergens wel goed uitkomen, als de kleine nu ff meewerkte..

Maar vandaag is t weer redelijk rustig daarbinnen( de darmen dan) Wel te pas en te onpas harde buik.. Ach.. nog hooguit 4,5 week.. denk ik dan maar.. Veel langer dan 42 weken zullen ze me niet laten lopen..:D ( dan komt mn verjaardag toch nog aardig in beeld..)

10. hanna26

hanna26 Actief lid

Jun 16, 2008
    128
    0
    0
    hier ook aan de diaree. Ik had nog even hoop dat ik jouw berichtje las, maar helaas.... het is dus waarschijnlijk het weer ofzo. Jammer.

11. Merel1976

Merel1976 Actief lid

Dec 8, 2008
    245
    0
    0
    Wat kunnen we elkaar allemaal de hand schudden!

Hier is het net zo. Soms voelt het bijna helemaal 'gewoon' en dan opeens gek, een bepaalde kriebel ofoz onderin. Gister was ik ook ineens enorm aan de diarree, maar ik had verder nergens last van en heb ook heerlijk gegeten daarna.
    Lichaam doet maar gekke dingen zo:)

12. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik had het idd ook, toen het bij mij op gang kwam moest ik ook regelmatig zachte ontlasting kwijt....
    Zo is het maar vast leeg voor als je moet persen he...

succes!

Share This Page