Dit kwam ik tegen en ik kon het niet laten liggen. Een virtueel kindje... Maak samen met een vriend of vriendin (of met je broer of je zus; je baas of je collega; je oom of je tante; de buurman of de buurvrouw, de burgemeester of de postbode; het mag allemaal...) een kindje via de MSN Messenger! Jullie voeden samen je Eccky op door ermee te chatten (gewoon via de MSN Messenger!), lekker te eten, spannende games te spelen, of uitgebreid te shoppen. Dit duurt in totaal zes dagen, dan is jullie kind achttien jaar oud en trekt ie de wijde wereld in. De manier waarop jij en je 'partner' jullie Eccky opvoeden bepaalt hoe gelukkig ie wordt. Zorg ervoor dat jullie kindje de gelukkigste Eccky wordt van allemaal! Maar let op, probeer er ook voor te zorgen dat 'ie jou de liefste en beste ouder ter wereld vindt. Dit bereik je door samen vaak te chatten, lekker te eten en leuke dingen te doen. Iedere Eccky is uniek! Voordat het echte spel begint vul je een DNA-test in. Door de verschillende uiterlijke kenmerken en karaktertrekken van jou en je 'partner', gecombineerd met een beetje toeval, is geen Eccky hetzelfde. Het is daarna aan jou om jullie Eccky zo goed mogelijk op te voeden! Let wel op want een eccky kost EUR 1.50 !! Kijk voor meer info op: https://www.eccky.nl/eccky_nl/Home/ Oh oh oh what's next.
ik weet wa het is steld nie echt veel voor ik vind het zonde voor je geld!!! het is verzonnen door het bedrijf van winston Gerschtanowitz. ze verzinnen tegen woordig zon hoop... xxx
ik heb het ook al eens gezien. Wel grappig, maar niet om te betalen. Want hij gaat namelijk ook weg als hij groot is.....of dood hihi En dan moet je weer een nieuwe kopen Ze zijn geloof ik wel bezig om een cheat code te maken, zodat je ze weer lekker kan pikken!!! Netzoals al die andere blue mountain dingen als smileys en winks Die kon je ook allemaal rippen...helaas werkt de ripper nu niet, maar dat komt vast wel weer
tis wel grappig maar om daar nou voor te betalen doe ik niet. er zat een code daarvoor in de zakken van doritos en dan kon je het gratis doen.