Hallo, ik gebruik al jaren voor mijn harde zuurstofdoorlatende lenzen, reiniging en bewaarvloeistof van het merk Boston. Maar ik zag laatst in de kruidvat, van het eigen merk een 2-1 vloeistof. Opzich spreekt mij dat wel aan, makkelijker in gebruik en goedkoper. Wie heeft er ervaring mee, want als ik het google kom ik veel in 2006 uit, en toen ondervonden veel mensen problemen met deze vloeistof. Die inmiddels is aangepast.
Ja hoor, ik gebruik het al jaren. Zeer tevreden over, vind de vloeistof veel fijner en zachter voor je ogen! En de prijs is geloof ik 3 euro. Nou ik doe lang genoeg van zo'n fles! Wat mijn betreft een aanrader! ps, wel grappig want van de week was er ook een topic over harde lenzen en daar vertelde ik ook dat mn opticien altijd die Boston vloeistof aansmeerde. Die van het kruidvat is veel goedkoper en ik dacht van ik kan het altijd een keer proberen voor die prijs. Nu dus al jaren. Ik koop wel altijd nog zo'n klein wit met rood flesje erbij om extra schoon te maken, zo'n 1 keer per 2 weken ong.
Gebruik ook Boston. Mijn opticien zegt juist dat het kruidvat eigenmerk troep is. gebruikte ik ook eerst nu niet meer
Ik gebruik ook de vloeistof van het kruidvat, alleen dan voor de zachte lenzen. Ook gebruik ik de lenzen van het kruidvat... Nooit geen problemen mee, gebruik dit al een jaar of 5.
Gebruik het al jaren en bevalt prima. Ik gebruik niet de versie voor gevoelige ogen ofzo, daar kan ik juist neit tegen. En daarnaast ook het rode flesje om schoon te maken.
oke wup, handig om te weten. Ik heb dus 1 meegenomen, maar die is niet de sensitive, zat nog te denken of ik hem zou omruilen. Assistente van de oogarts heb ik gebeld, ze zei dat je het wel kunt doen, maar dat de kwaliteit echt lager ligt. overigens verkopen zij zelf ook boston dus het kan daar ook mee te maken hebben dat ze boston promoten. Ik ga hem binnenkort maar gewoon proberen denk ik!