vraag me weleens af...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shanice81, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    ..stel je gaat de hele zwangerschap door met het idee je krijgt een dochter omdat de verloskundige dat heeft gezegt tijdens de echt,.,.maar wat als blijkt dat het dan toch een jongentje is wat dan?
    Hebbie allemaal roze kleertjes gekregen en dan zi eje bij de bevalling dat het een jongetje,.,.wie heeft dit weleens meegemaakt?/

2. Donna35

Donna35 Lid

30 jul 2008
    88
    0
    0
    Brabant
    Mijn zusje heeft dit meeggemaakt,alleen die zou een jongen krijgen,en er werd een meisje geboren...ik was dus bij de bevalling..ik wist niet wat ik zag....ze moesten dus snel een meisjes naam vezinnen en het meisje moest in jongenskleren naar huis...best grappig(achteraf natuurlijk)op dat moment waren we er allemaal stil van!
    Maar gelukkig was het helemaal gezond(en dat is natuurlijk het belangerijkst...hoe cliche het ook klinkt.)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Dit is echt mijn nachtmerrie!
    De echoscopiste heeft bij de 20 weken echo echt heeeeeel duidelijk een meisje gezien.
    Heb de babykamer roze geverfd, roze kleertjes, roze beddengoed. Dus als het een jongetje zou zijn wordt ie aquut homo :)

4. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Is mijn angst ook! maar zowel bij de 20 weken echo als bij de 26 weken pretecho waren ze heeeel zeker. En het klopte met mijn voorgevoel.
    Maar toch....ze en ik , zullen het maar mis hebben...heb geloof ik maar 2 neutrale pakjes,de rest, inclusief babykamer accesoires zijn erg geslachts gebonden!
    bar

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik ben er nu vanuit gegaan dat het een jongetje is, dus als het een meisje is dan heeft ze nogal veel jongensspullen, en moeten we nog een naam verzinnen.
    Ik maak me er niet zo heel erg druk om, zolang het maar gezond is.

6. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    heb al 5 echo,s gehad ,waarop het geslacht zichtbaar is ,kan toch niet meer fout zijn lijkt mij!
    waren 4 verschillende mensen ..
    heb ook echt alle roze!

7. inekehendriks

25 jan 2008
    57
    0
    0
    nou ik zit nu ook in onzekerheid ik heb met 16 weken een echo gehad en het werd een jongen en bij de 20 weken echo werd het ook een jongen dus heb de babykamer blauw geverfd en alle meisjes kleren aan mijn zusje gegeven die is ook zwanger en eergister heb ik weer een echo gehad en daar kwam een meisje uit dat is wel schrikken en mag dinsdag terug komen ook omdat beeb niet goed lag om het gezichtje erop te krijgen dus dan gaan ze weer kijken wat het nou word dus zit nog een week in spanning

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Iemand uit het groepje toen ik zwanger was van mijn zoontje heeft dit gehad.
    Op de 20-weken echo en 2 pretecho's daarna werd verteld dat het een meisje werd. Toen haar man de kleine ging aankleden na alle controles, zag hij ineens een piemeltje zitten!
    Vanaf de 20-weken echo hadden ze alleen over een meisjesnaam nagedacht. Ze hadden dan wel een neutraal kamertje, maar wel roze/rode/paarse accesoires en kleding.

Ik zou voor de zekerheid ook een jongensnaam bedenken, dat is toch iets wat je kindje een leven lang moet dragen en niet even in 5 minuten bedacht moet worden. En verder, kleding en accesoires zijn zo gekocht.

9. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    whaaaaaaaa kom je toch niet meer bij!
    ik zou wel effe moeten wennen hoor .....
    lijkt me een raar idee denk je steeds een meid en is het een knul ......

10. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Mocht het zo zijn dan klaag ik de echocentrum gelijk aan.... :confused:

11. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    dat kan niet hoor ,staat altijd met kleine letters ergens dat hun niet aansprakelijk zijn ...of was het een grapje ??????

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het zou mij echt niks uitmaken. Bij mij zeggen ze dat het een meid is, ze waren er heel zeker van. Toch hebben wij een meiden naam en een jongensnaam, en ik heb ook een paar unisex kleertjes gekocht, voor de zekerheid. Nu hou ik al niet van roze, dus de babykamer zou ik niet zoveel aan hoeven te veranderen.
    Bij mij is het gewoon welkom, meid of jongen :D

13. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    je hebt helemaal gelijk en aanklagen ? doe je toch alleen maar bij erge gebeurtenissen ?
    niet als je een kind krijgt ,vind dat wel heel exstreem hihihi

14. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    hahahah die is grappig!

15. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    ik heb het kamertje dan ook in de kleuren voor zowel een meisje als jongen,.lime groen met donkergrijs,.maar mijn schoonmoeder is helemaal in de wolken met een kleindochter en heb dan ook hele leuke meidenspullen gekregen maar het rare is kwa gevoel denk ik een jongen :( het maakt mij weinig uit hoor jongen of meisje als de beeb maar gezond is,.en we hebben namen voor beide,maar zei gister al tegen mijn vriend wat als blijkt dat het ineens een jongen is zou wel ff raar opkijken,.,.bij mijn dochter had ik namelijk ook gelijk,werd elke keer jongen gezegt,.maarkwa gevoel wist ik een meisje en dat was dus ook spannend tot op het end en was indd een meid.

16. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ik neem aan dat je het duidelijk op de echo zag ?
    ze hebben het vaker goed als fout hoor ,meestal gaan mensen alleen van de 20 weken echo uit ,maar dan kijken ze even snel ..
    Ik zeg altijd als je het zeker wilt weten moet je gewoon een geslachtsbepaling laten doen ,als het dan nog fout is dat is wel heel bijzonder..

17. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    bij ons was vanaf in het begin al duidelijk zichtbaar dat het een jongentje ging worden tot op heden nog altijd zo ik denk als het straks zover is dat ik moet bevallen en de gyneacoloog zegt proficiat het is een dochter dat hij naar buiten gaat met twee blauwe ogen hehe(grapje)onze babykamer is neutraal maar de kleding niet is eigenlijk voor een jongen ik zou wel teleurgesteld zijn als ze zouden zeggen het is een meisje en ik niet alleen men man ook maar zoals ze zeggen als het maar gezond is :)

groetjes

Deel Deze Pagina