Hey Dames, Ik vroeg me af of jullie ook een koosnaamje hebben voor je ongeboren kind. Toen ik zwanger was wilde ik niet dat iedereen wist hoe de kleine zou gaan heten. Wij noemde haar altijd stampertje omdat ze altijd heel wild aan het schoppen was. Wat is jullie koosnaampje voor de kleine.
Wij noemen de baby al erg vaak bij haar naam. Dit doen we natuurlijk alleen als we alleen zijn. Als er anderen bij zijn zeggen we gewoon, de baby.
Tjalk! (lang verhaal, zal ik jullie niet mee vermoeien ) Of Naam man Junior, De kleine man etc. En soms als we met zn tweetjes zijn ook al bij de naam...
bij ons is het henkie! weten nog niet wat het is maar zo hadden we het er al over voor ik zwanger was. toen ik mijn vriend vertelde dat ik zwanger was zei ik: we hebben een henkie gemaakt! hahaha
Waldo.. (lang verhaal ook) voor een jongetje én een meisje.. Het is inmiddels door familie (mn pa en schoonpa) zo opgepikt dat die kleine in mijn buik waarschijnlijk de rest van zijn/haar leven af en toe zo genoemd zal worden...
Voordat ik wist wat ze was (meisje / jongen) noemde ik gewoon frummeltje, pupke) maar nu gewoon bij haar naam, iedereen weet deze al en dat is juist zo speciaal en intiem! Het word al een echt persoontje ipv iets fictiefs dan en iedereen vond dat heel leuk!
Frummeltje... Kees of Truus ... Die laatste 2 omdat mn oudste nichtje van 8 zo lekker door kan vragen naar de namen haha
Wij hadden het in het begin over boontje omdat bij de eerste echo de vk zei dat het zo groot is als een boontje. En nu eigenlijk niet echt is bijzonders.
sinds ik het geslacht weet noem ik haar gwn bij haar naam, en die naam stond al jaren bij iedereen bekend van als ik ooit een dochter zou krijgen zou ik haar zo noemen..