vraag menstruatie na bevalling!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Het klinkt mischien heel raar maar na de bevalling van Juliën heb ik nog niet gemenstrueerd ( Juliën is bijna 2 maand) Nu hebben we mijn man ik en ik na de bevalling al wel weer geslachtsgemeenschap gehad wat gelukkig zonder pijn is verlopen!

Nu heb ik sinds enkele dagen ineens weer last van misselijkheid, vaker moet plassen, overgeven & vermoeidheid.

Nu ben ik eigenlijk toch wel bang dat ik opnieuw zwanger ben, kan dit zo vlot na een bevalling? kan het nog aan de hormonen liggen?

Ik wil maandag zowieso gaan testen maar wat denken jullie?
    Groetjes Annemarie

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja dat kan zo snel, ook al heb je nog niet gemenstrueerd!
    De kans is kleiner, maar wel aanwezig. Als namelijk net je eisprong geweest was toen jullie geslachtsgemeenschap hadden, dan kan dat eitje bevrucht zijn!

Hou je ons op de hoogte?

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ja dat kan zo snel. hier op het dorp zat er precies 9 maanden tussen 2 broertje omdat de jongenste 3 weken tevroeg is geboren.
    Ik zou maar snel effe een testje doen dan weet je het zeker

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja hoor dat kan, bij de zus van mn schoonzus ook gebeurd. Ik zou iig even een testje halen ;)

5. Niet meer actief

pfff, baal er wel een beetje van zeg :s K vind het eigenlijk wel goed zo, zou er mischien later nog wel eentje bij willen maar niet zo vlot na Juliën.

nuja morgen maar een test halen en maar duimen dat het niet raak is! Van Janelle hebben we er 3 jaar over gedaan om zwanger te raken van Juliën 3 maand.

groetjes Annemarie

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je het nu nog te vlug vind, je bent nog maar net bevallen en dan misschien alweer zwanger. Laat je het weten wat de testuitslag is?

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Spannend meid,
    Hoop voor je dat je idd niet weer zwanger zal zijn.
    Wel raar he, wens ik je dat je niet zwanger zal zijn.
    Maar zo bedoel ik het niet hoor. :(
    Hoop dat je weet wat ik bedoel. :oops:

Wil gewoon iedereen het geluk wensen. Maar gewoon in jou situatie.

8. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    nou succes dan maar morgen met de test.spannend hoor!een dubbel gevoel zeker?

lees morgen vast wel meer hier

knuf henriët

9. Niet meer actief

Ik geef dus borstvoeding en normaal kun je dan de eerste 3 maanden niet zwanger worden!!! ( althans de kans is ZEER klein)

Vanmorgen een Positieve test gehad maar ivbm het HCG in mijn bloed heb ik vanmidadg om half 3 een afspraak bij de HA, deze kan dan bevestigen of dit komt door een nieuwe zwangerschap of door het ontzwangeren!

Stiekem hoop ik op Ontzwangeren, want om zo vlot na Juliën weer zwanger te zijn zie ik dus echt niet zitten!!

Jullie horen nog van mij,
    groetjes Annemarie

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    spannend!
    het kán wel hoor, mijn schoonmoeder was na 2 maanden weer zwanger van leon's broertje!
    ben benieuwd wat de uitslag is!

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Succes meid, we horen wel weer wat van je. Als je meer weet

12. Niet meer actief

Dat is echt een fabeltje hoor...

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Is idd een fabeltje, ik werd er in het AMC iig voor gewaarschuwd dat je ondanks borstvoeding geven gewoon zwanger kan worden.

14. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Jeetje spannend zeg, ik werd 17 weken na mijn bevalling weer voor het eerst ongesteld, toen was ik net 2 weken met borstvoeding gestopt. Dat je niet ongi kunt worden als je BV geeft is inderdaad een fabeltje. Mijn verloskundige drukte me dat op het hart toen ze weg ging. Succes....lijkt me pittig om nu al weer zwanger te zijn....

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0

Deel Deze Pagina