ik zoek een kerstnummer die vanmorgen om radio 538 was. rond half 9 Het is een nummer die word gezongen door een man. En in het refrein Zit de zin van its christmas day everyday. pff heb hem in mn hoofd van maar kan er weinig van verwoorden. Jullie enig idee
Deze? Song texts :: Wizzard - I Wish It Could Be Christmas Everyday lyrics from Singles A's & B's album - Lyred
Heb hem Hij is van Brian Adams Echt geweldig. Hebben jullie nog wel eventueel tips voor andere mooie nummers? Liefst oudere nummers
Als je nog een beetje wil lachen met kerstmis of de boel op scherp wil zetten: KoRn - Jingle Balls De Raggende Manne - Een Witte Kerst (geen video gevonden) Slayer - Christmas Medley Het hoeft namelijk niet altijd geforceerd leuk en vrolijk te zijn met van die Saai-Radio liedjes 8)
KoRn rules! Ik hou niet zo heel erg van die kerst liedjes De enige die ik leuk blijf vinden, is 'Flappie'. (Ik ben geen Youp-fan, wel een GROTE dierenvriendin, maar deze is gewoon te leuk)
En die Flappie hoor ik tegen dat het kerst wordt steeds vaker waardoor de humor er voor mij al snel af is hoewel die toch goed is gevonden. Elke willekeurige normale radiozender draait dat om er nog een beetje verplicht grappig kerst-moment doorheen te gooien. Er zijn zoveel leuke kerstnummers gemaakt, maar je hoort erg vaak dezelfde jammer genoeg.
Dat is zeker te weten waar! Ik luister niet veel radio, mede omdat alles zo vaak wordt gedraaid. Daarom hoor ik er dus vrij weinig (en blijft Flappie leuk, haha)
Kwam net nog een, op zijn zachtst gezegd, apart kerstnummer tegen op Youtube, Black Christmas van Venom. 8) Niks stille nacht, heilige nacht
Hahahaha... ik vind de 'kerstliedjes' van Southpark ook altijd onwijs lachen YouTube - Eric Cartman (South Park) Tries to Sing O'Holy Night. YouTube - South Park Dreidel Song Animation en er staan er nog wel wat meer op