Even zoeken waar het topic is van "wie is jouw hottie", dan kan ik meteen even die foto van kletskous plaatsen
Oh ok! een pony dus gewoon. Dan doe je er gewoon wat gel in en doe je het bijv schuin naar één kant toe.
ik doe dan schuim in mijn haar. goed naar achteren borstelen staart in en dan speltjes in de froe.hihihhi. zodat hij op mijn hoofd plat blijft zitten..... hihihihihi Zitten we in hetzelfde schuitje. Wat zijn we toch zielig...
Maar ik ben een ramp met kapsels, ik kan mezelf echt niet stylen. Het enige wat ik kan is mijn haren doen met een stijltang (schrijf je dat zo? of is platte tang misschien een bekender woord???) Ik heb ze nu achterover met een diadeem... Dus eigenlijk gewoon hetzelfde als ik al had, alleen korter, terwijl ik er na 15 jaar wel eens héél anders wilde uitzien. Zonde van tijd en geld!
ik heb ook een playmobile kapsel gehad, maar ik was er wel blij mee mijn vriend was de enige die playmobil riep, eikel
Dat was dus in mijn geval zo. Het is moeilijk maar een hoop speltjes doen wonderen. T was alleen dan wel iets langer als de playmobiel maar het scheelt niet veel.
Ja amaai, maar het ging er juist om dat ik van die eeuwige staart af was. Draag mijn haren al 15 jaar zo (ongeveer) Ben echt boos!