vraag mij af als mijn kapper stieken iets tegen mij heeft...

Discussie in 'De lounge' gestart door Dottie, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Meestal is een nieuw kapsle ook wel even een kwestie van wennen he? Wie weet krijg je de komende dagen allemaal leuke reacties van mensen om je heen en denk je: "Ach het valt ook allemaal wel mee"

Maar dankzij dit topic begint het bij mij ook weer een beetje te kriebelen om iets totaal anders te gaan doen met mijn haar. Ga nog ff speuren op internet naar wat leuk is.

2. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik kan goed begrijpen dat je je niet zo gelukkig voelt met je nieuwe kapsel. Tot een paar jaar terug was een bezoek aan de kapper voor mij hetzelfde als naar de tandarts gaan! Nooit was het zoals ik het wilde en meestal knipte ze er ook veel te veel van af.
    Maar misschien komt het omdat je al zo lang hetzelfde kapsel hebt en moet je er echt nog aan wennen. Zeker als je altijd heel lang haar hebt gehad.
    Dat was bij mij ook zo, mijn haar was heilig tot ik beslist heb voor iets helemaal anders te gaan en het echt kort te laten knippen. Nu heb ik regelmatig iets anders en nooit meer een staart.

3. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    #63 Dottie, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
    ok, ok...

hier komt ie...

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hahaha dacht al wat is een froe?
    Een pony dus!

Wel balen dat je het niet mooi vind, en als je een staart in hebt en dan de froe gewoon los met een paar plukjes aan de zijkant? Staat dat ook niet? Of je haar opgestoken met de froe( wat een heerlijk woord is het toch :D) los?

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

het gene wat mist zijn de lagen die overlopen naar de lange lengtes, maar stom staat het niet als er ook lagen geknipt zijn.
    nu is deovergang vanpony(kort) naar derest (lang) hel groot

6. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Niks met die ellendige froe is leuk :(

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad er zou wat meer laagjes in geknipt moeten worden!
    Dan lijkt het vaak direct wat vlotter!

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ben ook voor meer laagjes!
    Ik vind zeker niet raar of lelijk ofzo, maar vind de froe je gezicht op deze manier een beetje 'lijzig' maken. Beetje streng zeg maar.

Het zou wat vlotter en 'losser' mogen zijn!

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ja gewoon veel verschillende laagjes in laten knippen die je dan kan accentueren met wax of shaper. Zou super leuk staan. Je bent echt nog niet verloren er kan nog heel veel mee gedaan worden. En gelooof me ook nu loop je niet voor lul

10. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik vind het best mooi staan ook de kleur, alleen mist het inderdaad wat laagjes!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik denk dat als ik jou zo zie en nu dus een beeld van je heb, een kapsel als dit wel leuk zou zijn:

http://www.kapseladvies.com/korthaar/laagjeskapsel.jpg

Lekker pittig en vlot. Maar je moet wel durven. En ik denk dat zo'n kapsel niet moeilijk te stylen is. Beetje mousse of gel erdoorheen en met je hoofd op de kop het erin 'kneden' even de pony een beetje opzij en voila: een leuk kapsel.

Ik vind dat iig voor mijzelf misschien wel een leuk kapsel.

12. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    #72 Dottie, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
    en dit wàren mijn mooie haren :(

13. djellybelly

ik zou als ik jou wwas lekker laagjes knippen aan de voorkant en depony iets uitdunnen, dat word echt heel leuk

14. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Phoe, heel mooi, maar denk niet dat ik dat durf, zeker niet als je ziet waar ik van kom...

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ja maarja dan moet je gewoon een goede kapper zoeken en niet zo'n prutser

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zou inderdaad ook voor meer laagjes gaan en aan de zijkanten ook wat meer in lagen zodat het wat in elkaar over loopt , je bent nog niet verloren ...

En ik kan weten hoe jij je voelt , ben ook een keer naar de kapper geweest en precies uitgelegd wat k wou , ik leek wel een champignon met een matje , vreselijk vond ik het , ik zag er niet uit ..... maar dit kan nog helemaal goedkomen !!

17. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik heb mijzelf 2 maanden geleden, voor het eerst in 24 jaar, een pony laten knippen. Iedereen vind het leuk staan behalve ikzelf (ik vind het zo nep) nu doe ik het steeds bol opsteken met twee schuifspeldjes, beetje lak eroverheen, klaar. Dat vind ik erg leuk staan, kriebelt niet in mijn gezicht en blijft de hele dag zitten. Ik heb nu dus wel nog steeds die eeuwige staart.

Overigens vind ik mijn pony nog extremer omdat ik erg donker haar heb.

18. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Geloof het of niet, maar dit is een goede kapper. Ga daar al heel lang. ben gewoon een beetje boos op hem vandaag. Ben daar nog nooit slecht buitengekomen.

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    naja dan terug gaan en zeggen dat ze er maar wat beters van moeten maken ;)

20. djellybelly

dit is misschien iets te gewaagd maar dan zie je wat ik bedoel met de overgang

Deel Deze Pagina