vraag mij af als mijn kapper stieken iets tegen mij heeft...

Discussie in 'De lounge' gestart door Dottie, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik wilde ook een tijdje een pony, maar er groeit er van zelf al 1....Heel vaag maar krijg steeds meer haar op mn voorhoofd hahaha.
    Nu ik deze verhalen heb gelezen laat ik maar geen pony meer knippen denk ik...:D

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D moest erg lachen om dit topic.. maar wel weer wat geleerd.. froe= pony

3. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    @ Claudia: Ivm de kids kan ik pas de 5de gaan. Had vanmorgen meteen gebeld.

Mijn ouders (en dat zijn echt geen ouwerwetse mensen) vonden het supermooi :( Ik snap er niks van!

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets is erger dan met een volle bos krullen en erg lang te eindigen in een toiletborstel!
    Was vroeger fan van verven maar wilde weer mijn eigen haarkleur, blond.
    Dus hop naar de kapper want zelf terug naar blond durfde ik niet.
    Ik voelde het branden en jeuken en heb het een paar keer aangegeven, onder folie kijken en word verteld, niets aan de hand dat hoort zo, nog even laten zitten.
    Uiteindelijk had ik allemaal van die rare stekeltjes bij mijn voorhoofd en was geen beginnen meer aan met mijn haar, toen naar een andere kapper gegaan en jullie raden het al, het moest er af!
    Ik leek net een ontplofte toiletborstel!

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Foto Foto Foto Foto :D

Heb laatst mijn ma voor de gek gehouden en gezegd dat ik ook een pony had, heb me haar een beetje gek gedaan en zo geplakt dat het net leek alsof ik een pony had, mijn ma vind het verschrikkelijk en dat weet ik ... Laat ik die foto zien '' Tja appart, wel leuk maar appart '' Heb me kapot gelachen ze durfde niet te zeggen hoe ze het werkelijk vond hahahah geweldig :D

6. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

:d:d:d:d

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    haha mijn vriend vroeg al wat er nou weer was...(ik moet echt vaak lachen om de droogheid op zp)

Deel Deze Pagina