Ik wilde ook een tijdje een pony, maar er groeit er van zelf al 1....Heel vaag maar krijg steeds meer haar op mn voorhoofd hahaha. Nu ik deze verhalen heb gelezen laat ik maar geen pony meer knippen denk ik...
@ Claudia: Ivm de kids kan ik pas de 5de gaan. Had vanmorgen meteen gebeld. Mijn ouders (en dat zijn echt geen ouwerwetse mensen) vonden het supermooi Ik snap er niks van!
Niets is erger dan met een volle bos krullen en erg lang te eindigen in een toiletborstel! Was vroeger fan van verven maar wilde weer mijn eigen haarkleur, blond. Dus hop naar de kapper want zelf terug naar blond durfde ik niet. Ik voelde het branden en jeuken en heb het een paar keer aangegeven, onder folie kijken en word verteld, niets aan de hand dat hoort zo, nog even laten zitten. Uiteindelijk had ik allemaal van die rare stekeltjes bij mijn voorhoofd en was geen beginnen meer aan met mijn haar, toen naar een andere kapper gegaan en jullie raden het al, het moest er af! Ik leek net een ontplofte toiletborstel!
Foto Foto Foto Foto Heb laatst mijn ma voor de gek gehouden en gezegd dat ik ook een pony had, heb me haar een beetje gek gedaan en zo geplakt dat het net leek alsof ik een pony had, mijn ma vind het verschrikkelijk en dat weet ik ... Laat ik die foto zien '' Tja appart, wel leuk maar appart '' Heb me kapot gelachen ze durfde niet te zeggen hoe ze het werkelijk vond hahahah geweldig