Ervaring vasectomie.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Skatje, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dag dames.

Ik heb nu een implanon. Man, man, haat aan dat ding. Ik ben continu ongesteld, ben chagrijnig en heb het libido van een uitgebloeide cactus.

De pil werd ik ook niet gelukkig van. En aangezien wij wel een beetje klaar zijn met kindjes maken, is het mijn man z'n beurt om er wat aan te laten doen.

Maar:
    Waar is het het minst duur, maar krijg je wel goede zorg?
    Ik las dat 5-10% chronisch pijn houdt?
    Wat is daadwerkelijk de kans dat het weer aan elkaar groeit?
    Kan een man er impotent van worden?

Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb wel gegoogled, maar Google zegt ook dat essure 100% veilig is :p

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Het loont soms best om bij de ziekenhuizen in de omgeving te vergelijken wat betreft prijs. Hier maakte het uiteindelijk niet uit omdat wij verzekerd waren en dus voor die op loopafstand gekozen ;)
    Mijn man is het 3 jaar terug 100% meegevallen. Wel wat gevoelig erna, maar niet noemenswaardig. Hij heeft er ook nu 0,0 klachten aan over gehouden.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn partner heeft het anderhalf jaar geleden laten doen. Geen echte klachten oid, enkel dat zijn ene bal bij het vrijen nog wel eens "omhoog schiet", wat lastig is ;) We hebben het idee dat de zaadleider van die bal evt iets te kort is gemaakt.
    Ik ben heel blij dat hij het heeft gedaan en dat ik pilloos door het leven kan... scheelt echt.

Deel Deze Pagina