Ik las laatst een oproep via facebook van een 2e jaars van de kapperopleiding, voor kleuren en knippen. Ik zit er over te denken om weer een pony te laten knippen (heb nu gewoon lange lagen) en lijkt me leuk om een keer combi van highlights/lowlights te hebben (heb nu alleen highlights, maar ben ook al blond van mezelf) Als ik het via zo'n leerling doe is het gratis maar is het verstandig? Heb het nog nooit gedaan en weet niet of een 2ejaars zoiets goed kan? Ervaringen? Het zou me wel mooi 50 euro schelen maar heb geen zin om daarna naar mijn eigen kapper te moeten om iets op te lossen zeg maar.
ik heb ook een keer model gezeten voor iemand die de kappersopleiding doet. Vond het net als jij toch wel spannend, voor hetzelfde geld zou het er niet uit zien! Uiteindelijk was ik erg tevreden over haar De leraar daar zei van te voren ook tegen mij dat als ze het niet zou lukken, ze me niet met mislukt haar de straat op zouden sturen. Ik zou het zo weer doen!
Ik deed het soms voor vriendinnen die op de rob peetoom academie zaten en zag er altijd goed uit. Door een vreemde zou ik het niet zo snel laten doen