Hoi dames, even een vraagje. Mag je seks hebben als je al ontsluiting hebt? Ik weet dat het niet mag met gebroken vliezen, maar geld dat ook voor ontsluiting? Kan hier namelijk niet veel over vinden op internet en vind het ook zo raar om daar NU de gyn voor te gaan bellen. Loop sinds 32 weken met 2 cm ontsluiting, kan intussen al wel iets meer zijn natuurlijk en we hebben dus al die weken geen seks gehad. Inmiddels zijn we er toch wel weer aan toe . Alvast bedankt!
Volgens mij kan het geen kwaad zolang je vliezen intact zijn, jij weet toevallig dat je ontsluiting hebt, maar veel weten het niet eens... en je termijn is ook nog eens heel veilig dus ik zou zeggen geniet ervan
Volgens mij tot 4cm ontsluiting mag het. Daarbij moet je er wel aan denken dat dit weeën kunnen veroorzaken,maar hoeft natuurlijk niet. Voelt het niet fijn dan gewoon meteen stoppen.
ja hoor kan prima !! ik mocht tussen 32 en 35 weken niet omdat ik al ontsluiting had en het een te vroege bevalling zou kunnen opwekken , maar na de 35 weken mochten we terug , ^zolang je niet doet alsof je op een rodeastier zit^ aldus mijn gyn
kan geen kwaad hoor! de baby zit veilig in zijn/haar vliezen. hier hebben we het de avond voor het inleiden (al een week met 2 cm ontsluiting) nog even gezellig gemaakt en dat was het laatste zetje, want onze zoon werd de volgende ochtend toch nog spontaan geboren!
Thnx! Afgelopen nacht wel weeen gehad maar helaas heeft het niet door gezet.. Dus misschien kan dit het laatste zetje zijn
Mijn bevalling is begonnen nadat wij seks hebben gehad. Ik weet alleen niet of ik toen al ontsluiting haf! Succes iig!
Zolang je geen gebroken vliezen hebt mag t nog volgens mij hoor. Enn het kan soms net het laatste zetje geven. Wij moeten t ook maar wat vaker proberen denk ik, haha. Heb alleen vaak geen zin met mn dikke buik.
zou het lekker doen je ben vergeoeg kan wel de bevalling opwekken maar dat geeft in jou situati nie je ben al lekker ver
Ik mag het niet, maar ik was ook opgenomen met een dreigende vroeggeboorte bij 29 wkn. Morgen weer naar de gyn, dus wie weet krijg ik ook wel weer toestemming Maar idd het risico is dat de bevalling op gang zou kunnen komen, dat is bij 37 wkn geen probleem.
Ik had zaterdag 1 cm ontsluiting, hoop inmiddels misschien meer, en hebben nu 2 x sex gehad. Wel wat rustiger dan daarvoor, maar dat komt meer door de dikke buik. Helaas wekt het bij ons iig niks op. Krijg erniet eens 1 buikkrampje van. Geniet ervan!
ja mag hoor er zit nog vlies voor met ontsluiting mag het wel met gebroken vliezen niet meer wegens infectie gevaar hier heeft t niets geholpen helaas, het strippen wat de vk deed wel hihi have fun
Hier tot nu toe nog geen resultaat helaas, vanavond manlief nog maar eens lief aankijken . Ik loop al sinds 32 weken te klungelen met weeën, week in het ziekenhuis gelegen met weeënremmers en longrijping gehad. Toen naar huis met veel bedrust en mochten we indd even geen seks hebben. Gyn had uberhaupt niet verwacht dat ik de 37 weken zou halen.. Maargoed, wel dus en ik ben het ook wel zat nu. Al dagen last van flinke (voor)weeën en het zet maar niet door . Slapen wil ook niet meer, ben er klaar mee! Gyn wil hier helaas nog niet strippen, pas over 2 weken héél misschien.