Innesteling?! Wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KiDi, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Bij het thema ovulatietesten heb ik mijn verhaal al gedaan. Maar misschien zijn hier ook dames die me knn helpen. In november 2014 ben ik gestopt met de pil. Eerst nog niets bij gehouden en alles zijn gangetje laten gaan. Vanaf februari 2015 ben ik beginnen tellen: ik heb cyclussen tussen 35 en 42 dagen. Mijn huidige cyclus is gestart op 17/8. Ik ben 1 september gestart met ovulatietesten en hen tot 15 september getest waarbij ik geen echte piek heb gevonden. Ik testte maar 1x per dag dus misschien hebik het gemist.
    Donderdag 17/9 had ik 's avonds licht bruinverlies. Ik was natuurlijk teleurgesteld en heb een tampon ingebracht in de veronderstelling dat ik mijn menstruatie kreeg. Echter geen bloedverlies gehad tot vrijdagmiddag:1 inlegkruisje met bruinverlies. Gisteren hele dag enkel wat bij vegen en nu vanmiddag een plekje (ter grootte van 1euro muntstuk) in mijn inlegkruisje. Sorry voor de expliciete uitleg! 😳 Mijn vraag: zou dit innesteling kunnen zijn? En tweede vraag: wanneer zou ik testen? Ik probeer niet te hoopvol te zijn, maar stiekem ben ik het toch weer...

2. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, niemand ervaring/tips?

3. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Wanneer is je NOD ongeveer?
    Bij mij was dit een innesteling! 4 dagen voor mijn NOD.
    Ook bruinverlies, en twee keer na het plassen een veeg rood op het papier. Het bruinverlies was de volgende dag alweer weg. 4 dagen later testte ik dus positief ;)
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar zolang je je ongi nog niet hebt kan het nog ;)
    Zelf testte ik altijd pas op of na NOD. Succes!

4. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen regelmatige cyclussen qua lengte, maar donderdag 24 sept zou ik op dag 39 zitten... ik ga van deze dag uit gezien ik vermoed rond de 10de mijn ovulatie te hebben gehad. Het is zoooo moeilijk om nog niet te testen!

5. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Ik denk dat je dinsdag wel kunt testen. Spannend :)

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  6. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen na het werk een 2v5 test halen in het kruidvat. Dinsdagochtend ga ik dan testen.... Ik hou jullie op de hoogte!

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Bij mij was het ook innesteling, ik dacht mn menstruatie, was nl op dag 28 en 29. Vond het wel korte en lichte bloeding. Op dag 30 test, was toen negatief. Later die week werd ik ziek, haha nooit meer gedacht toen dat ik zwanger was. Pas week later viel t kwartje.Het zou dus goed kunnen dat t raak is.

8. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Ik voelde precies een week na mijn eisprong de innesteling (dacht ik toen) heb geen bloedverlies gehad. 4 dagen voor nod testte ik positief :)

9. Homeland

Homeland Niet meer actief

Spannend! Succes morgen!

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je weet niet of je een eisprong hebt gehad en je weet niet wanneer je NOD is? In jouw geval zou ik dan mn langste cyclus aanhouden en hooguit een dag of twee eerder dan die NOD testen.

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik heb afgelopen maand een zeer lichte menstruatie gehad, duurde wel 4 dagen. Hoopte dat het innesteling was of zo. Uiteindelijk geen positieve test jammer genoeg. Hopelijk voor jou wel!

12. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik heb vorige week zo'n bloeding gehad. Ik was op 12 augustus met de pil gestopt, na 30 dagen had ik bruine afscheiding. Dat was vorige week dinsdag. Het duurde ongeveer 3 dagen. Vrijdag kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb ik getest. En zie mijn banner:D

13. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag na het werk al eens getest, mijn nieuwsgierigheid nam de bovenhand :) jammer genoeg negatief, geen streepje te bekennen... ik ga het nu een week afwachten en dan opnieuw testen! Heb ook superveel hoofdpijn en grieperig gevoel, klinkt dit iemand bekend in de oren?

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik voel me hetzelfde sinds een week nu...
    Maar of dat iets wil zeggen is een andere zaak!
    Hier ook grieperig op en af, hoofdpijn... Maar zouden evengoed symptomen van een aankomende ongi kunnen zijn. Je kan helaas niets anders doen dan afwachten! Succes!

15. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat! Ik hoop binnenkort hetzelfde te kunnen zeggen!

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Kidi,

Ben je al es naar de huisarts geweest?
    Of naar een preconceptioneel spreekuur van de verloskundige?
    Kijk maar eens of er 1 in je buurt zit.
    Mss kunnen die wat betekenen.

Een lange cyclus is nl veelal anovulair (zonder eisprong)

Dat kan die test ook wel verklaren.

wens je heel veel succes!

Deel Deze Pagina