Wij hebben bijna 2 jaar geleden een huis gekocht wat werkelijk helemaal geel geworden was. ( er woonde 4 heftige rokers) er hing echt een walm niet normaal. Wij hebben gewoon normale muurverf gekocht bij de praxis, 2 keer er overheen en alles was wit er de geur was ook weg Oh en ik heb toen ook niet de muur eerst schoongemaakt. Ik was namelijk zwanger toen maar mocht van niemand ammoniak gebruiken.. Toen heb ik vanwege de nesteldrang maar gelijk de verf er overheen gemikkerd
Wij zijn er ruim 8 weken mee bezig geweest om ons huis te schilderen en de muren wit te krijgen. Eerst schoongemaakt met St.Marc en toen eerst voorbehandeld met speciale verf uit de speciaalzaak. Daarna alles geverfd, een keer of 4. Succes!
hier t zelfde probleem gehad. alleen hier hebben ze 30jaar lang gerookt als een schoorsteen. alles was hier oranje/bruin. zijn 6 flessen St. Marc doorheen gegaan. Kan je halen bij Gamma. geweldig spul!
Goh, wel verschillende reacties. Zoals polkadotjes had niet schoongemaakt en gewoon geverfd en andere wel schoon gemaakt.. Ik zat te denken, als ik het schoonmaak wil ik het denk ik met st marc doen inderdaad. En dan zo een verfroller van kunst stof (tegen pluizen) Zodat ik sneller klaar ben dan met een spons en hem toch kan uit spoelen etc.
ligt er net ff aan hoe vies het is denk ik. hier zat echt een mega dikke drap op de muur. dit huis was echt een ramp. hebben t plafond 3x moeten witten en nog steeds zie je hier en daar de nicotine er doorheen. achteraf hoorden wij dat we het huis niet eens in mochten van GGD omdat het hygiënisch niet verantwoord was. dit huis was rijp voor het programma Mijn Leven in Puin