Heeft jullie partner ook af en toe een voorstel waar je echt helemaal niets mee kunt? Mijn man stelde vandaag voor om deze kinderwagen te kopen: Een kinderwagen met technologische snufjes | Freshgadgets.nl Juist.. Een kinderwagen met ledverlichting, een Bluetooth aansluiting voor je smartphone en een kilometerteller.. Ben ik nou gek of hij?
Mannen hebben gewoon wat met gadgets Dat automatisch in en uit klappen vindt ik nog wel handig. Maar hier (nog) geen gekke voorstellen.
ha, ja toevallig zag ik m laatst op de site van babypark oid staan. Ik dacht meteen WAT?!?! hahah Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding mooi vind, maar belangrijker praktisch?! Sowieso als jij m niks vind zou ik toch nog eens goed met je partner overleggen. Je moet m beide oke vinden
Hahaha, ik lig in een deuk hier. Vind het wel humor. Boys with toys. Hij kijkt in ieder geval wel fanatiek mee, daar kun je niets van zeggen
Klopt! Hij kijkt fanatieker dan ik! Eerder wilde hij graag de Mutsy hebben, want zo noemt ie me vaak. Lekkere criteria, hè? Het inklappen lijkt mij overigens heel praktisch, maar die verlichting enzo..
Haha, dat zou mijn vriend ook kunnen voorstellen. Gelukkig weet hij niet van het bestaan van deze kinderwagen af. En hebben wij er al eentje boven. We houden hoop!
Hilarisch! Erg grappig, ach ja als je geld teveel hebt waarom niet? Wij hebben het altijd met tweedehands buggaboos gedaan en die vind ik trouwens ook heel makkelijk en handig! En verlichting hing ik er zelf aan, van die fietslampjes, vind ik in de winter geen overbodige luxe.. Maar die oplader vind ik echt overbodig, want zo lang ben je meestal niet op stap met de kinderwagen. Ik mis trouwens de wieg, zit die er wel bij?
Toevallig heb ik net nog een stukje buiten gelopen met de kinderwagen en ik bedacht me juist dat het zo handig zou zijn als mijn kinderwagen verlichting had. In het donker ben je zo slecht te zien + hondenpoep op de stoep zie je helaas ook niet zo goed in het donker. Dus die verlichting is zo gek nog niet
Oké, ik zie nu ook het handige van de verlichting wel.. Of er een wieg bij zit, weet ik niet! Heb het op die website niet kunnen vinden en heb eigenlijk ook niet verder gezocht. Volgens mij kost dit ding 1200 euro en dat vind ik veeeeeeel te veel geld voor een kinderwagen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ie mij geweldig lijkt. Geen gedoe met in en uitklappen, verlichting.. alleen de prijs he..zucht..
Ja hier ook... man: je gaat toch thuis bevallen neem ik aan? ik: nee, ziekenhuis beviel goed, douche heeft mn leven gered man: is dat de enige reden? de douche? (vreemd gezicht erbij) nog wat geblaat over 'onzin' etc Ik: welk gedeelte van: "mijn leven gered" heb je niet begrepen??? Man: moet die kast echt weg puur en alleen omdat die stoel er moet staan?? ik: ja, ik wil mijn borstvoedingsstoel graag op een plek hebben staan waar ik me prettig bij voel. Man: kom eerst maar eens met een betere reden... Wie zit er nu straks uren/nachten/dagen in die stoel zitten?? Ik toch zeker... pffff mannen
Mijn vriend vind hem geweldiiiiiig!! Helaas betaal je idd 999,- voor de wagen met zitgedeelte en de reiswieg is nog eens 180,-. Beetje duur