vraag n.a.v. nacontrole

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by cherry blossom, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Hallo,

Ik ben gister voor de nacontrole bij de gyneacoloog geweest. Hij heeft een inwendige echo gemaakt om te kijken en alles was leeg en zag er goed uit. Hij vond het toch tijd worden dat ik ongesteld werd. (nu 6wkn geleden) hij zei als ik binnen 3 weken niet ongesteld was dan moest ik aan de bel trekken. Maar hij dacht dat een ongesteldheid er aan zat te komen omdat mijn baarmoederslijmvlies dik was? kan dat? Maar is het dan zeker dat ik ongesteld wordt?
    En kan ik dan deze ronde niet meer zwanger worden? Heeft klussen voor ons nu nog zin?
    En daarbij ben ik heel erg bang op verklevingen (je leest het zoveel op internet) maar als ik dat zou hebben dan zou hij dat wel gezien hebben toch?

Sorry ik weet het, ik had het hem gisteren moeten vragen maar toen kwamen die vragen niet in me op. Kben nogal onzeker over alles rondom het zwanger worden en de miskramen, dat ik gewoon zeker wil weten dat alles goed werkt. Ik vind het heel fijn dat we jullie ook onze vragen kunnen stellen en dat jullie er jullie vrije tijd voor opgeven. Alvast bedankt voor de antwoorden, heb er altijd wel veel aan!

2. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Ik ben ongesteld! dus hoef geen antwoord meer op mn vraag!

Share This Page